Kleding naaien/DIY'en

@heleenmllm zakken zijn t geworden. Thanks. Ben niet helemaal content want 1 zak is net iets anders als de andere. Is denk ik met opnaaien gebeurd. Ik ben tevreden genoeg in ieder geval.

Ik ga borduur garen halen en bloemetjes maken, maar dat moet dus nog.

10 likes

Nou omdat het echt een eitje was laat ik deze ook even zien. Met de tutorial van hierboven gemaakt, van stofjes van de kringloop. Productieve COVID week zo :sweat_smile:

Edit: nu met sierband

25 likes

Oehhh love it!! Coole stof ook!!

Hoe krijg je die sierband zo mooi rond er omheen? Daar nog een tip voor toevallig? Dit is zo’n beetje exact wat ik al maanden wil maken :heart_eyes:

1 like

Haha het lijkt lastig maar dit is by far m’n makkelijkste project. Het is een sierband van de action, knutselafdeling, ik heb het gewoon vastgemaakt met een smalle zigzag steek aan de “rechte” kant van het band. De rondingen gingen wat omhoog staan en die heb ik met de hand vastgenaaid.

In de stof zit een weeffout, je ziet de strepen wel op de foto. Boeit niet zoveel want het lijkt niet heel gek. Het is een toevalstreffer dat ik deze kleuren had liggen nog. Matcht perfect.

Dat was m’n voorbeeld.

1 like

Ohh bedankt voor de tips! Waarom een zigzaksteek als ik vragen mag? Als in: ik ben een totale n00b dus ik heb oprecht geen idee waarom dit is. Omdat het kant is o.i.d., of omdat het dan minder trekt ofzo?

Ik heb voor de zigzag gekozen omdat het dan beter vast zit. Het kant is natuurlijk niet een bandje zoals biasband, het heeft openingen (?) en door de zigzag zit het dan op meer punten vast.

En jij een n00b? Je maakt echt vet mooie dingen!

2 likes

Ahhh vet lief maar ik doe maar wat hoor! Maar dankzij goede tips hier kom ik al een heel eind :smiley: Zin om snel ook een giletje te maken!

Kwam ik net tegen op insta: is gratisch patroon

1 like

Ik heb als sinterklaas surprise een hondenjasje genaaid voor een familielid met een klein schoothondje hahaha. zag het patroon in een oude burda staan en dacht toen: yes! Dit is een goed idee.

Stof is een goedkope coupon van de markt, en heb roze overlock garen gebruikt voor de afwerking! In een middagje in elkaar gezet

Mijn foamroller is even model voor het jasje haha:

29 likes

Wow heel mooi gedaan! Echt een leuk cadeau. Ik heb dit patroon toevallig begin dit jaar ook voor mijn hond gemaakt :laughing:

17 likes

Omg hij is af! Ik ben echt zo blij met het resultaat. Aan-foto’s maak ik in het weekend nog.

70 likes

Wauw!! Zo professioneel!

3 likes

En aan:

50 likes

Ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar de binnenkant. Heb je daar ook een foto van?

1 like

Beetje shiny door de flits, maar het is al donker aan het worden hier

24 likes

Echt heel vet. Mooi gedaan. Dankjewel voor de extra foto haha. Kan echt blij worden van andermans maakprestaties.

4 likes

Wauw, die is prachtig! Zo goed gemaakt.

2 likes

Wauw wauw wauw!!! Echt ontzettend mooi gedaan. Je mag echt trots op jezelf zijn zeg, zelfs ik ben dat hier op jou :sweat_smile:

2 likes

Tip: naaipatronen.nl heeft 25% op al hun patronen met de code BLACK.

Edit: en knipmode heeft 50% op al hun patronen met BLACKFRIDAY2022.

6 likes

Top!
Heb er eentje van knipmode op het oog. Komt precies goed uit

1 like