Kleding naaien/DIY'en

Het hippe hipster giletje :orange_heart:

3 likes

Yasss!! Ik wil er ook 1 maken dus ben heel benieuwd naar de jouwe! Heb je de stoffen in een offline winkel gekocht?

Nee ik ben bij Sikkes geweest. Er zijn zoveel verschillende soorten teddy stof dat ik blij ben dat ik dat heb gedaan.

3 likes

Done! Vond het een leuk patroon en hij valt heel mooi. Over mijn pyjama dan haha, een echte aanfoto komt nog wel. Klaar voor kerst!

29 likes

Geen idee of het hier mag. Beetje zn net niet dat het past. Toen ik rond jaar of 9/10 was vond ik het leuk om barbie kleding te maken. Nu zit ik er de laattse tijd aan te denken om weer eens te gaan naaien maar durf telkens niet.
Laatst al mijn barbie spul gegeven aan de kinderen van mijn vriend en zag ik wat dingen die ik toen had gemaakt. Dus ik dacht random vanmiddag: vriend heeft een kapotte broek, laat ik eens proberen.

Twee verschillende maten broeks pijpen maar ach. Het is een begin. :joy:

23 likes

Haha love dat je Barbie’s boobies hebt afgeplakt

2 likes

het is hier natuurlijk geen OnlyF

6 likes

Ja grote blij!

Edit: tippie: alle pdf-patronen bij Knipmode zijn tot dinsdag 50% korting met code XMAS22 https://knipmode.naaipatronen.nl/

38 likes

Ik heb gemaakt…een hobbezak :disappointed_relieved:

Ik ben een paar kilo aangekomen en ik moet zó aan mezelf wennen. En aan m’n spiegelbeeld. Alles wat ik aantrek of maak is zo groot (en lelijk) in verhouding met wat ik had. Geen aan-foto’s want onzeker.

9 likes

Maar wel een super mooie hobbezak! (niet dat ik het een hobbezak vind hoor :wink:)
Je mag trots zijn op jezelf dat je zo’n mooie kleding zelf kan maken hoor!

6 likes

Ik wil graag een lockmachine kopen en heb besloten om geen tweedehandse te kopen. Merk dat ik niks meer naai omdat ik het nooit netjes kan afwerken en mijn naaimachine is eerder voor siernaaiwerk (quilten).
Welke hebben jullie of kan je iets aanraden? Mag zo rond de 250 kosten.

2 likes

God zo herkenbaar. Ik wil niet eens beginnen met naaien omdat ik dan mijn nieuwe maten moet opmeten :woozy_face:
Maar deze blouse is heel mooi! Leuk, die mouwen

1 like

Ik heb een Toyota online gekocht aantal jaren geleden. Niks bijzonders. Heb alleen gekeken of ik m makkelijk kon inrijgen en de recensies waren goed.

1 like

Weet je toevallig het serienummer?

2 likes

Die mouwen :heart_eyes:

Hij staat je vast prachtig! Ik denk heel cool op een flared jeans!!

2 likes

Ik ga morgen even kijken!

2 likes

Deze heb ik net even in elkaar gemaakt. De voering trekt een beetje aan de onderkant maar dat komt denk ik omdat het erg dikke teddy is. Helaas. Maar hij is best ok geworden.

18 likes

Ik heb even gekeken naar de machine en volgens mij is de 1034DX de opvolger. Ziet er inderdaad goed uit, ook de reviews zijn positief.

Ik kan me herinneren dat mijn naai juf vrijwel nooit naaide op haar naaimachine maar alles deed met de lockmachine. Doen jullie dat ook wel eens?

Simpele dingen zoals tote bags en scrunsies doe ik helemaal op mijn lockmachine. Kleding gewoon met de naaimachine want dan kan je het ev nog loshalen. Een verkeerde beweging met je lockmachine en je hele werkstuk kan de kliko in :sweat_smile:

3 likes

Met alleen een lockmachine is t wel living on the edge. Als je dan verkeerd naait en alles weer uit moet halen…En sowieso figuurnaden kan je echt niet met de lock doen. Ik ben team beide machines :blush:

1 like