Leuk!! Welk patroon heb je uiteindelijk gebruikt?
Heb zelf weer eens iets in elkaar geknutseld Maar als basis heb ik de Norma gebruikt!
Wat valt hij mooi! Feestelijk.
Geknutseld met m’n nieuwe mouw patronen. Best ok geworden, gemaakt van een oud katoenen gordijn en band van de kringloop.
Heel cool!
Is de top dat ene patroon van Fibre Mood weer?
Hahaha ja. Maar dan verknutseld. Het is niet helemaal perfect gedaan maar voor een volgende keer weer ik wat ik wél moet doen. Het is een makkelijk patroon en ik hou van rimpels in m’n stof. Niet op m’n hoofd
Ik ben altijd wel fan van patronen van Burda. Zie dat ze ook een babytijdschrift hebben: Alle burda baby tijdschriften | Burda Style
Ik begin ergens te komen. Alleen de mouwen er nog aan en omzomen. Maar de draden van de lockmachine gingen net los en toen was ik er klaar mee. Geen zin om nu opnieuw in te rijgen. Heb daarvoor echt het langste beleg ooit gestikt en doorgestikt, dus dikke doei.
Eindelijk weer eens “nieuwe” stof gekocht ipv kringloop stofjes. Gekocht van de kerstbonus. Meteen nieuwe materialen besteld dus ik kan in het nieuwe jaar weer een social detox doen
Ahhh zo leuk die teddy Wat ga je daar van maken?
Het hippe hipster giletje
Yasss!! Ik wil er ook 1 maken dus ben heel benieuwd naar de jouwe! Heb je de stoffen in een offline winkel gekocht?
Nee ik ben bij Sikkes geweest. Er zijn zoveel verschillende soorten teddy stof dat ik blij ben dat ik dat heb gedaan.
Done! Vond het een leuk patroon en hij valt heel mooi. Over mijn pyjama dan haha, een echte aanfoto komt nog wel. Klaar voor kerst!
Geen idee of het hier mag. Beetje zn net niet dat het past. Toen ik rond jaar of 9/10 was vond ik het leuk om barbie kleding te maken. Nu zit ik er de laattse tijd aan te denken om weer eens te gaan naaien maar durf telkens niet.
Laatst al mijn barbie spul gegeven aan de kinderen van mijn vriend en zag ik wat dingen die ik toen had gemaakt. Dus ik dacht random vanmiddag: vriend heeft een kapotte broek, laat ik eens proberen.
Twee verschillende maten broeks pijpen maar ach. Het is een begin.
Haha love dat je Barbie’s boobies hebt afgeplakt
het is hier natuurlijk geen OnlyF
Ja grote blij!
Edit: tippie: alle pdf-patronen bij Knipmode zijn tot dinsdag 50% korting met code XMAS22 https://knipmode.naaipatronen.nl/
Ik heb gemaakt…een hobbezak
Ik ben een paar kilo aangekomen en ik moet zó aan mezelf wennen. En aan m’n spiegelbeeld. Alles wat ik aantrek of maak is zo groot (en lelijk) in verhouding met wat ik had. Geen aan-foto’s want onzeker.
Maar wel een super mooie hobbezak! (niet dat ik het een hobbezak vind hoor )
Je mag trots zijn op jezelf dat je zo’n mooie kleding zelf kan maken hoor!