Jan Sikkes is failliet
Balen hoor. Stof online kopen is zo ruk en de kwaliteit van de stof van de markt is bagger.
Neeee!!! Dat is de enige winkel in mijn buurt. Wat kut. Waar lees je dit?
En Google. M’n vriend appte me net. Zo rot dit.
Wat kut! Echt mijn favo hier!
Ben al een tijdje op zoek naar een vest dat ik zo over mijn trui kan doen als ik het koud heb. Kan het niet echt vinden naar mijn smaak. Vanmiddag liep ik langs de fourniturenzaak en zag ik een coupon van 15 euro hangen en ga ik het zelf proberen te maken.
Oeh leuk! Ik ben benieuwd!
Ik heb voor het eerst bij een kleine online winkel gekocht. Patronen en stof. Krijg ik het gisteren binnen, zie ik dat het patroon al is overgetrokken… ik meer de stof na, is er 13cm te weinig geknipt. Balen! Heb gemaild en het is opgelost, maar hoe kan je nou een gebruikt patroon verkopen als een nieuwe?
Zelf snel overtrekken en retourneren Jeetje wel slecht, dat is dus duidelijk niet gecontroleerd denk ik? Hoop ik
Heb ook nog een vraag! (aan iedereen, haha) Ik wil binnenkort gaan beginnen aan mijn wollen shacket (ugh die naam) project. Maar moet ik die wol van tevoren nog wassen? Wellicht wel voor de frisheid he? (en het krimpt vast ook nog wel iets? op de wolstand wassen dan uiteraard)
Ja geen idee maar ze zei dat ze het niet had gezien, terwijl dat het eerste was wat ik zag toen ik het uit ging pakken.
Ik was alles vantevoren!
Ben begonnen… #teamwastnooitstofvantevoren
Heb je hier een patroon van?
Nee zelf overgetrokken van iets bestaands en ga 'm anders afwerken. Ik hoop dat het wat wordt😅
Geen idee of dit mag/boeiend is maarrrr ik heb een video gemaakt over de dingen die ik heb genaaid in 2022! Soms heb ik periodes waarin ik ineens video’s wil maken dus bear with me Denk ik plug ‘m ff schaamteloos hier (maar vind deze zelf altijd leuk om te zien
), al vind ik video’s van mijzelf vrij verschrikkelijk dus wellicht verwijder ik deze post straks weer hahaha
Supertof!! i looove die maya ruffle dress, die wil ik ook gaan maken!
Hier mijn laatste project, de puff&pencil backless dress:
Review: patroon kost een tientje en hij is makkelijk in elkaar te zetten. Geen hele advanced dingen dus goed voor een beginner, maar wel weer wat leuke nieuwe dingen gedaan zoals die keyhole opening! Ik heb wel het rugdeel zo’n 10cm in moeten korten omdat ik een mini-romp heb haha. Heb er in totaal denk ik een weekend aan gewerkt
Thanks!
En wauw heel mooi geworden!
Wow, supermooi!
Leuk filmpje! Wat knap dat je dat allemaal hebt gemaakt! Ik neem me al jaren voor om weer eens te gaan naaien maar het komt er maar niet van…
Ik moest wel even lachen toen je zei ‘don’t worry about showing your panties’. Denk dat je daar panty/maillot mee bedoelt en niet onderbroek?
VET LEUK
Hahaha nee ik bedoel echt een onderbroek, maar ik heb een lang bovenlijf dus dit is mijn eeuwige struggle bij een zuchtje wind of bukken
& Thanks!!
@Saray dankjewel
Zalig! Zo tof gedaan. Ik herken de plotse wens om soms een video te maken. Maar ik heb te veel schroom, ook vaak om hier nog wat gemaakte dingen te tonen. Dus van mijn kant extra bewondering dat je dit maakt en post. En in het Engels, slim en vet. En genoten van alle bloemenprints. Je hebt veel geleerd dit jaar, denk ik. Benieuwd naar wat komend naaipatronen brengt qua patronen en nieuwe technieken.