Goed, ondertussen heb ik die andere zakken er op genaaid. Wat een drama is dit project zeg. Nu zit ik met het volgende… ik ben bezig met de voering… en ik snap er NIKS van. Al dagen ben ik het aan het opzoeken en tutorials aan het kijken en aan het denken maar… ik kom er niet uit.
Vind die Knipmode patronen ook echt helemaal niks, duidelijk niet gemaakt voor totale n00bs zoals ik
Goed ik ga proberen of ik mijn vraagstelling duidelijk kan krijgen en of jullie mij kunnen helpen. Ik snap namelijk niet hoe ik de voering er in zet, en dat er dan een soort ‘rand’ overblijft bij het voorpand.
Dit staat er in de beschrijving, met plaatje er bij van de voering:
Als ik het goed begrijp goede kanten op elkaar (en moet ik nou de mouwen van de voering nog niet aan de rest van de voering naaien?) maar… hoe krijg ik dan dit:
Dus die grote ‘rand’ / beleg.
Of anders: hoe zouden jullie het aanpakken haha. Ik breek hier al dagen mijn hoofd over maar het lukt me niet (hiervoor zou naailes heel handig zijn, maar ja, vriendin van mij zei dat ze eindelijk mag hier en al jaren op de wachtlijst stond… oeps)
Moet ik de onderranden op elkaar stikken (goede kanten op elkaar, het dan omdraaien (alle panden dus) en dan het ‘beleg’ omslaaan om de voering en dan stikken? Zodat je dus ook een naad ziet aan de voorkant?
Me:
Sowieso dat ik dan ook echt een pielig klein filmpje moet opzoeken om te zien hoe het daadwerkelijk in elkaar zit UGH