Best makkelijk filmpje om even na te doen!
Deze is ook makkelijk!
Ja die laatste heb ik toen ook gebruikt voor mijn giletje, heel duidelijk idd. Vind haar filmpje altijd fijn
Budgetstoffen heeft ook wel leuke filmpjes op YT staan.
Ik heb een kleuradvies nodig Ik wil deze week beginnen aan mijn teddy jasje/vest, met een lange rits er in. De lining wordt denk ik paarse gingham of iets rozigs. De teddy zelf is roestbruin. Ik wil er eigenlijk een leuke kleurige rits in doen, maar ik zag ook mooiere ritsen bij de webshop en nu twijfel ik wat ik leuker vind. Of ja de roze vind ik leuker, maar die ander ziet er denk ik wel minder goedkoop uit. Maar ook weer saai! Ik wil overigens ook zakken maken met ritsen (lekker praktisch). Dus die moeten dan wel dezelfde kleur zijn, denk ik?
Of dus zoiets
Ik houd wel heel erg van kleur, dus ik ben roze niet zomaar zat. Maar nogmaals, die andere oogt wel wat minder goedkoop natuurlijk. Maar dat is 'ie ook letterlijk
Haha ja dat was wel makkelijker geweest!! Ik heb toch net een neonroze rits gekocht
Ik zag deze stoffen op het stoffen spektakel, maar het was zo druk bij de kraam dat ik het online heb besteld. En ze zijn zo tof!!! Ik ga hier 2 totebags van maken
Made it
Ok ik heb m aangepast, nu is hij meer vierkant en niet zo’n zak.
Vond ritsen altijd maar spannend maar zijn eigenlijk gewoon heel makkelijk?? Joepie! (Moet er nog 2 dus hoop niet dat ik het nu gejinxt heb )
Ik heb wondertape gekocht voor ritsen, heb t nog niet gebruikt, maar ik zag het op YT, moet erg handig zijn.
Ja ik heb het ook! Ergens… maar ik heb het eigenlijk nog niet echt nodig bij ritsen. Scheelt met die teddy dat het wel een beetje camoufleert haha
Mocht je ooit aan blinde ritsen beginnen, koop dan een blinderitsvoet voor je machine. Echt fantastisch makkelijk!
Ja die is dan wel echt nodig! Weet niet of die nog te vinden zijn voor mijn oudje… zo jammer dat ik wel 5 rolzoomvoetjes bij de machine kreeg maar geen andere 🫠🥲
Mijn beschaafde stoffenspektakelhaul! Een mooie groene wol voor een mantel die ik wil maken (wel ff slikken om die prijzen als je gewend bent shirtjes te maken van katoen van 5 euro per meter ), de gebloemde groene stof wil ik gaan gebruiken als voering! En die gele is een canvas wat ik wil gebruiken als voering van een teddy giletje waar ik aan werk nu en die oranje weet ik nog niet
En een teddy jasje wat ik maakte! De kraag heb ik ondertussen gefixt, die viel raar. Vind het wel irritant dat de ene rits hoger zit dan de ander, maar verder in mijn nopjes met het resultaat (nou ja soort van haha, maar het is zeker draagbaar!). Voel me nu een rossige teddybeer
En had stof over dus van die teddy ben ik nu bezig met een gilet/bodywarmer! Helaas had ik een foutje gemaakt in de berekening met de voering dus toen moest ik nieuwe kopen, gelukkig was het een dag later Stoffenspektakel.
Voor de wol: vind het wel zo fris om 'm nog ff koud te wassen… wat zeggen jullie?
Hartstikke leuk jasje!! Jaloers hoor!
Ik zou de wol wassen. Maar ik was alles voor ik het ga dragen dus dat is misschien mijn gekke tik.
Ik was ook altijd alles! Vind het sowieso fijn voor de frisheid, maar las ooit ergens dat het voor wol niet goed is. Maar… je wil het toch wel een KEER wassen?
Nou dan zou ik deze ene keer gewoon lekker wassen. En dan misschien ooit later nog eens 🫢
Ik heb mijn wol toen helemaal gestreken met stoom om de krimp eruit te halen. En de mantel gaat nu naar de stomerij als het nodig is. Durf het echt niet te wassen na alle moeite die ik erin heb gestoken haha.
Wauw, heel leuk. Goede keus ook met de neon ritsen