Mmmm…: ik heb de jas in elkaar gezet, nog zonder voering en versteviging (in de zoom en halslijn).
Maar hij is echt HUGE
Dat was eigenlijk precies wat ik wilde, maar nu ik het zo aanheb twijfel ik een beetje. Zoveel bulk op mijn heupen. En het lijkt ook wel heel erg op een badjas, maar anderzijds vind ik die look (kimono’s!) fantastisch dus daarom koos ik dit model ook.
Wellicht ziet het er wat strakker uit met voering en versteviging… wellicht neem ik ‘m nog iets in aan de zijkant.
Het gekke is ook dat ‘ie op de een of andere manier een te lang lijf lijkt te hebben. De zakken zitten ook eigenlijk te laag (kun je niet lekker met je handen in lopen zeg maar). Maar ik heb maar 15cm verlengd en dat echt pas onder de zakken gedaan. En ik ben 1.74 dus precies die lengte waar ze het op baseren 
Het is me een raadsel hoe dat kan! Wellicht valt het door de zakken ook wat lomp op mijn heupen. Letterlijke zadeltassen.
Anderzijds… ik houd van oversized dus koos bewust voor maat 40. (Mijn maat varieerde per lichaamsdeel van 38 tot 44 dus 40 leek me veilig). Had makkelijk een 36 kunnen zijn.
Oh well, hij is nog niet af!
(Het helpt de badjasvibes ook niet dat ik er mijn pyjama onder draag haha. Denk dat de lengte ook badjasvibes geeft maar hij MOET lang!)