Ik ga weer iets maken uit de Knip (voor het eerst uit dat blad waar ik een abonnement op heb), god sta me bij want ik snap die nooit
En ik heb de Blanca Flightsuit gekocht en vandaag coole paarse stof gekocht voor een mock-up, ben benieuwd!
Ik ga weer iets maken uit de Knip (voor het eerst uit dat blad waar ik een abonnement op heb), god sta me bij want ik snap die nooit
En ik heb de Blanca Flightsuit gekocht en vandaag coole paarse stof gekocht voor een mock-up, ben benieuwd!
Dit model heb ik ook een aantal keren gemaakt, leuk en makkelijk patroon is wel een tricot maar dan een grovere french terry, ook in ribvelours tricot leuk. Denk dat het er ook een beetje aan ligt wat voor print je gebruikt, dit staat bijv. ook stoer met een graffitiprint. Dit patroon gaat van 92 t/m 128 en is uit ottobre kids herfst 2016. Die andere is uit de ottobre die ik al eerder hier liet zien
Oeps er gaat iets mis, zie het andere voorbeeld niet meer.
Maar bedoel dus deze
Bijna klaar met de Romina-jurk van La Maison Victor (gratis van libelle.be). Alleen nog stofknoopjes maken. Deze was echt leuk om te maken. Ik wil hem nog een keer maken in een effen mousseline!
En omg geleerd om het rolzoomvoetje te gebruiken
Ohh nice dat rolzoomvoetje! Ik heb ze ook maar ik vind het teveel gepriegel haha.
Superleuke stof ook, heel leuk geworden
Als je het eenmaal door hebt is het echt heerlijk werken.
Love mijn rolzoomvoetje hoor
Oh dat voetje ziet er geniaal uit. Is het de moeite waard om aan te schaffen?
Ja ben helemaal enthousiast! Even het trucje doorkrijgen maar daarna heb je zo’n mooie zoom!
Hij wordt morgen met de post bezorgd en dan ga ik het direct uitproberen!
Okee let niet op de zooi en hoe ik het gepind heb maar… lang of kort?
Ik vind de lange variant heel mooi bij dit model jurk, maar eigenlijk te grotesque met die print.
De korte is iets te kort, ik maak ‘m dan boven de knie.
0 stemmers
Ik vind de korte variant leuker. Die ander is zo ‘lomp’
ja voel me dan een soort mix tussen karin bloemen en jomanda ofzo
denk wel heel mooi met een andere print!
En een riempje in dezelfde stof? Dan breekt dat de jurk wat en lag je nadruk op de taille.
Er zit een tunnel in! Met aan de zijkant strikken, dus dat zie je niet zo goed maar die moet nog iets strakker aangetrokken worden.
Ik heb het trouwens al afgeknipt haha! Ik vind dat hele lange ook niet zo praktisch. het zit nu een beetje tussen de 2 in. To be continued haha.
Heb ‘m toch wat korter gemaakt en toen nog stof over om deze te maken! Is een tutorial van DIY Daisy. In 2 uurtjes gemaakt, denk dat ik deze leuker vind/meer ga dragen
Nu heeeeeel hard opruimen
Hebben jullie tips voor een fijn patroon voor een wikkeltop? En waar kopen jullie online fijne stoffen? Ik ging altijd naar Jan Sikkes, maar die is natuurlijk failliet, dus ik moet me toch maar aan online stoffen bestellen gaan wagen!
Voor wikkeltjes gebruik ik een patroon uit een oude Burda dus kan niets concreets linken.
Favo webwinkels zijn:
Deze hebben ook allemaal een fysieke winkel en kun je dus ook makkelijk bellen voor advies.
Ik weet niet waar je woont, maar ik plan vaak een tripje naar een grotere stoffenmarkt. De lapjesmarkt in Utrecht bijvoorbeeld op zaterdagochtend of een van de Stoffenspektakels. Dan koop ik voor allerlei projecten in een keer vanalles.
En bij de kringloop ook al meer dan eens leuke stoffen gevonden.
Ik koop ook bij meerdere maar o.a. naaiplezier, stoffendorp(bas bastiaans), stoffenonline en modestoffenonline hebben ook veel keuze.