Kleding naaien/DIY'en

Heel mooi en erg knap!!

1 like

Wauw netjes hoor!

Wauw mooi, knap gedaan! :ok_hand:
@Zompig had jij ook niet je eigen trouwjurk gemaakt? Was benieuwd naar het eindresultaat.

2 likes

Dank jullie wel!

En klopt, ik had hem wel in het trouwtopic gedeeld, maar blijkbaar hier niet. Dus bij deze!

Kan niet geloven dat dit al bijna een half jaar geleden is. :’)

39 likes

Oh, weer wauw! Mooie unieke jurk! En die knoopjes wat een werk maar gaf vast veel voldoening toen het klaar was.

3 likes

Ik heb iets gemaakt en ik ben best tevreden voor een eerste keer dit patroon. Het is de lovely longsleeve van Atelier NieNie.

Mouwen hadden iets smaller gekund maar ik heb hele smalle polsen dus ligt niet aan het patroon. Maat is ook goed.

31 likes

Wauw heel mooi, leuke stof ook!:heart_eyes:

2 likes

Heel cool met die mouwen zo!

1 like

Heel mooi!

2 likes

Het is stof die ik eigenlijk voor een flared broek had gekocht maar de webshop had te weinig geknipt dus kon er niet zoveel mee. Wie wat bewaart heeft wat dus kon er nu een shirtje van maken.

Ik ben van plan om een verstelbare paspop te kopen. Hebben jullie aanraders of tips waar ik op moet letten?

Had echt weer zin om vandaag iets te maken, dus voor 3 euro totaal stof en voering gehaald bij de kringloop. Patroon is Junna van Bel’Etoile.

20 likes

Zo’n leuk patroon en zo klaar! Erg leuk geworden!

1 like

Ja maar echt! Ik ging rond 13.00 uur naar de kringloop en een uur geleden was ie klaar.

2 likes

Heel leuk👏

1 like

Had nog een stofje liggen dus nog een shirtje genaaid. Binnen 3 uurtjes klaar :joy:

Ik had voor Sinterklaas labels gekregen, dus die erin genaaid haha!

30 likes

Mooi! en leuke originele labels haha

4 likes

Ik dacht even dat je je thee bad gemorst :cold_sweat::cold_sweat: maar het is schaduw denk ik?

Leuk geworden!

Oh haha ja dat is schaduw!

2 likes

Ik denk dat ik hier op een goede plek ben :sweat_smile: ik heb een jurk met glinsterend garen in de wasmachine gedaan. Dat glinsterende garen bleek losse glitters te bevatten en nu zit die hele was onder de glitters :sob: ik laat mn machine nu leeg even goed doorspoelen, maar hoe krijg ik die glitters van de rest van de kleding? Iemand een idee? Ik haal morgen even een kledingroller, maar wel erg balen dit.