Nope, dat ga ik niet doen. Ik houd het op mijn kleermakers was
Google lens denkt dat het deze zijn?
Ik heb zulk soort schoenen van notre v via omoda. Lopen heerlijk!
Bedankt allebei!
Ben al jaren af en toe aan het naaien maar 9 van de 10 keer is het toch net niet mooi of zit het toch net niet lekker. Nu maar eens doorgezet en eeeeindelijk is het gelukt de blinde rits bleek niet blind te zijn maar vind het zo netjes genoeg. Nu bijkomen
Echt veel plezier van dit patroon van knipmode waar je een lange en korte variant bij krijgt Knipmode 2410-22A+B rok – Naaipatronen.nl uitleg was wel echt weer super onduidelijk, dus dat ging niet altijd helemaal goed
Romper voor onze bergkabouter.
Nu verder aan een broekje en trui voor vrienden. Die verwachten in maart hun kleintje.
Heel schattig
Even een andere vraag. Ik ben stoffen aan het opruimen, heb nog veel resten stof over. Maar vind het zonde om weg te gooien. Weet iemand een organisatie of iets anders waar ik de stoffen aan kan doneren?
Ik zit bijv op een dagbesteding met een textiel atelier, die zouden er erg blij mee zijn!
Dank voor je bericht, zou het wel willen verzenden dan! Fijn om er iemand blij mee te kunnen maken. Zou je mij een pm kunnen sturen? Het lukt me niet om jou een bericht te sturen.
O maar er zit vast ook bij jou iets in de buurt! Ik woon in zuid Holland
Oja, ik ook. In de buurt van Rotterdam. Maar ga wel even kijken, bedankt iig!
Ik ben zo blij! Mijn werkkamer is zo goed als af en ik heb eindelijk alle ruimte voor mijn naaiprojecten!
Waar die stoel staat komt een kast tegen de muur nog en naast het gigantische hooglaag-werkblad rechts op de foto heb ik nog meer ruimte voor een kast voor al mijn stoffen. En die trolley naast het bureau ga ik vervangen voor een ladeblok.
Echt zo chill dat ik niks meer in de keuken hoef op te ruimen als ik klaar ben haha.
@KipTokTok , wauw! En zo’n handige tafel voor knippen, dat lijkt me ook heerlijk. (Ik vroeg me laatst af waarom ik toch zo’n last van m’n rug had totdat ik weer in allerlei vreemde houdingen op de vloer zat om stof te knippen.)
Ik ben nog steeds druk aan het oefenen en heel langzaam word ik beter. Nu wil ik voor het eerst met een rits oefenen. Maar kan ik de rits hergebruiken? Dus eerst oefenen met rits inzetten in mijn proef-rok en daarna gebruiken in het echte project.
Ja hoor! Gewoon voorzichtig lostornen en eventuele topstitch-achtige afwerkingen skippen.
Wat gaaf zeg! Heerlijk zo’n mooie plek voor je naaiprojecten.
Ik heb een shirtje gemaakt met een boothals en flared mouwen. Stond in een paskamer, dus perfecte plek voor een fotootje haha
Heel mooi geworden! Wat voor soort stof is dit?
Ik zit nu een broek in te korten, maar heb onlangs een kussen voor de baby van een vriendin gemaakt en nu wil mn schoonzus er ook een, maar ik vind de stoffen in “mijn” stoffenwinkel niet leuk genoeg. Koop nog niet graag online, hebben jullie pareltjes van adresjes? Ik woon in Noord-Brabant maar ben ook regelmatig in Utrecht, Nijmegen, Amsterdam en Alkmaar te vinden dus leuke tips mogen ook uit die regio’s.
Vlak boven Nijmegen zit Karteris Stoffen, dat is wel een aanrader met echt heel veel keuze!