Oh ik heb deze liggen! Wacht ik zal voor je kijken…
Oké op mijn stof staat niks maar ik heb hem hier gekocht: Katoen jersey citroen en bloemen roze - de Stoffenschuur
Oh ik heb deze liggen! Wacht ik zal voor je kijken…
Oké op mijn stof staat niks maar ik heb hem hier gekocht: Katoen jersey citroen en bloemen roze - de Stoffenschuur
Super lief dat je hebt gekeken, dankjewel! Echt zo’n leuke stof.
Mijn konijnen hebben mijn jumpsuit te pakken gekregen!
Ik wil hem eigenlijk niet weg doen en ook geen hoog water van maken. Is hier wat aan te doen, lapje erachter? Of heeft iemand een ander slim idee?
Misschien een applicatie van een konijn erop naaien?
Whahaha, ik ben in staat dat te doen!!
Doen!!!
Als je geen hoog water wilt, dan maar helemaal kort maken?
Kun je de gaten met eenzelfde soort groen dichtnaaien? Dus tegen elkaar aan? Of zijn er echt stukjes stof weg waardoor dat raar wordt?
Nee, zijn helaas echt stukjes stof uit. Ik denk dat ik er uiteindelijk maar iets achter naai in een niet te afwijkende kleur…
Of juist wel want ik vind dit gat precies een vlinder
Zou het wel door een kleermaker laten doen misschien. Soms zie je echt verbluffende resultaten bij dit soort gevallen.
Heeft het ook zakken? Als je zakken hebt van het zelfde print kun je overwegen een zak eruit te knippen en dat stuk te gebruiken als patch.
Omg, jaaaa!! Wat een top idee, dankjewel!
Dit ga ik doen!
Jij bent echt mvp
Nou de jurk is af hoor, blij met het resultaat, maar zelden zo’n onplezierig project gehad. Veel teveel meters stof en de technieken van Burda vind ik ook onlogisch. Heb nog geen aan-foto, maar hier issie op de pop:
Zonder riem vind ik hem een beetje saai. En die kleine leren patch verhult een gat in de stof
Goed, hierna nog deze gilet uit de knipmode van juni gemaakt. Veeeeel makkelijker.
En inmiddels ligt er al nieuwe geknipte stof voor een Opal-broek van Fibre Mood te wachten. De jurk heeft mijn naaiplezier niet helemaal verpest dus
Van Etsy, de winkel heet volgens mij l’enfant baby shoes. Ik heb de neklijn iets aangepast aan mijn eigen smaak.
Ah, oké, dank
De naam klopte niet zag ik, het is de shop hieronder. Prima patroon! Maar wel echt heel simpel. Ik hem gekocht omdat ik alle maten bij de hand wilde hebben, maar je kan ook makkelijk zelf een patroon maken hiervoor: https://blog.bernina.com/nl/2020/09/diy-een-teddy-giletje-voor-kinderen/
Ik heb de giletjes dus gequilt, afgewerkt met biaisband en ook omkeerbaar gemaakt. Als je hier nog het hoe/of wat van wilt weten vraag maar hoor!
Oh, ja bernina, daar heb ik al eerder eens iets van gemaakt, ga ik proberen. Ga niet quilten maar wil het wel omkeerbaar maken. In ieder geval bedankt voor de moeite.