Ik doe altijd de bovenspanning flink omlaag en de steeklengte op 3.5, dan gaat het meestal wel goed
In een insteekhoezen map haha. Ooit via aliexpress gekocht. En dan een sticker op met welke het is en welke maat enzo.
Ik ga op vakantie en neem mee: een zelfgemaakte waszak.
Vind het zo leuk dat ik dit soort dingen niet meer hoef te kopen, maar gewoon kan maken met de restjes stof in huis.
Ik doe er een restje stof bij, dan heb ik een snelle reminder welk item het ook alweer was
De situatie: broek van scuba gemaakt, terwijl patroon niet-rekbare stof is. Ik heb (na heel veel van de zijkanten te hebben weggehaald) een broek die nagenoeg perfect zit. Maar; ik moet een tailleband oid hebben omdat de broek van boven onafgewerkt is. Ik ben bang dat als ik er een band aan zet dat hij niet zo mooi meer aansluit
What to do?
Edit: heb elastiek aan de bovenkant genaaid. De simpele manier. Maar was zo bang dat ie anders niet mooi zou aansluiten. En dat doet ie nu wel! Yay.
Had vandaag echt een goeie lifehack: je online patronen op je tv via de laptop, even opmeten of de test-afmetingen kloppen, en dan overtrekken! Scheelt vet veel papier en knippen/plakken.
Ben nu voor het eerst met een stretchy stofje bezig, ga een pakje maken voor m’n nichtje. Broekje is nu geknipt. Vind de stof zooo schattig
Misschien afwerken met een beleg?
Ik heb t al ‘opgelost’. Alsnog bedankt! Dat was m’n tweede keuze geweest.
Teken je dan op je tv-scherm?
Ja! De stift drukt niet door ofzo dus dat kan prima
Gaat je scherm dan niet naar de kleutn?
Ik moet echt niets tegen m’n scherm drukken
Oh nee joh, je hoeft toch ook helemaal niet hard te drukken met een stift? En het is glad patroonpapier dus dat glijdt er zo overheen! Maar ik heb ook geen gloednieuwe tv ofzo haha. Desnoods zet je een paar puntjes en verbind je daarna op een tafel de puntjes!
Ben benieuwd, heb je een aanfoto? Ik kende de stofstorm niet. Lijkt me lekker warm en zacht.
Edit: stofsoort dus
Update over de spijkerbroek. Ik ben uiteindelijk naar de kleermaker geweest en die heeft het 1,5 cm kunnen verlagen. Het lijkt er op dat het nu wel goed zit!
Fijn dat het toch vermaakt kon worden!
Die vosjes
Lekker duidelijke foto wel
Lastig om op foto te krijgen. Zit echt heerlijk, ik lijk alleen een beste dikkerd zo. Maar misschien ben ik dat ook gewoon wel
Mooi en stijlvol. En als hij dan ook nog comfortabel zit, is het eigenlijk wel de perfecte broek. Staat je mooi. Leuk dat je dit nog post! Vind deze kleurcombinatie ook mooi.
Perspectief van fotograferen van jezelf in deze hoek (telefoon naar beneden gericht) vervormd je lichaam een beetje. Niks mis mee
Die vosjes, zo leuk! Is dat tricot of French terry? Waar heb je hem vandaan als ik vragen mag? Prachtig geworden, super leuke combinatie!