Heb al twee dagen mijn eigen gemaakte top aan, ZO LEUK om eindelijk iets te kunnen dragen! (Voor veel dingen is het of nog te koud of is het toch net niet weet je wel). Nu in dubio wat ik hierna ga maken… weer iets met lange mouwen? Ik ben wel iemand die het liefste 1 shirt draagt en geen laagjes (ondanks mijn kimono obsessie draag ik die eigenlijk niet zoveel haha). Of toch nog een jurkje? Mmmm…
(sorry moest ff selfie er mee maken toen ik gisteren een fotoshoot had in het bos haha)
Edit: ik vind het zelf ook heel leuk hoe ik nu ineens weer veel meer met mode bezig ben. Ik ben de laatste jaren altijd al een ‘luie’ aankleder geweest (lol hoe noem je zoiets?), als in ik draag alles wat makkelijk en comfortabel zit. Altijd dezelfde elastieken broeken, makkelijke trui er boven en klaar. Nu met de pandemie nog erger natuurlijk. Geef er gewoon niet zoveel om om er leuk uit te zien, maar nu met naaien heb ik dat weer een beetje teruggekregen! Plus ik kan nu natuurlijk dingen maken die comfortabel zijn én er leuk uit zien ![]()
Vroeger was ik hier juist heeeeel erg mee bezig dus het voelt toch een beetje alsof ik weer iets van mijzelf heb herontdekt ofzo, haha. Einde diepe shit ![]()