Kleding naaien/DIY'en

Jammer dat je er meer van verwachtte, toch wel hele leuke stofjes gescoord! Vooral die met de ganzen :sparkling_heart:

Ik ga vrijdag ook weer naar de stoffenwinkel, hele babyboom in mijn vriendenkring dus wat stofjes inslaan om babypakjes, kleedjes en salopetten te maken. (En misschien ook iets voor mezelf!)

1 like

Ik stuurde deze foto naar m’n vriend, en dacht misschien is t leuk om elkaars hobbyplek te showen? Dit is mijn plekje, op de overloop, afgeschermd door een grote kast!

17 likes

Jaloers op de hobbyplek, ik heb alleen mijn eettafel, die al door de helft in beslag genomen wordt door mijn computer :sob:

Maar het ziet er heerlijk uit :smiley:

9 likes

Dit is mijn hobby hok. Het is nu alleen een stuk voller en minder netjes.

16 likes

Oeh maar wel alles op kleur :heart_eyes:
Ik wil ook zo’n trolley nog, deze is van ikea?

1 like

Ik had nooit een hobbyplek, alleen een hele grote overloop. Nooit over nagedacht dat ik daar we iets mee zou kunnen. Ik wilde nooit hobbyen omdat ik alles op moest ruimen, nu laat ik lekker alles staan en dat bevordert de zin om te naaien!

2 likes

Snap ik helemaal! Ik ben al 1,5 jaar op zoek naar een groter huisje (woon nu op 35m2 en heb veel hobby’s en werk thuis haha). Mijn woonkamer is 15m2 en is echt mijn woonkamer, kantoor, fotostudio, hobbyplek, naaiatelier en linosnedesatelier in 1 :joy:

Niet om te klagen trouwens hoor, woon hier verder prima! Maar ik droom echt van een aparte kamer waar ik zooi kan maken en dan niet elke dag moet opruimen of in moet leven een paar dagen lang. Als ik ga naaien staat echt mijn halve huis op z’n kop :joy:

Dus heerlijk! Geniet er van :smiley:

3 likes

Nee ik heb deze van amazon. Bovenin heeft hij vakjes en daarin heb ik mn knoopjes gesorteerd.

2 likes

Hebben ze volgens mij ook bij de Action!

2 likes

Leuk om van iedereen hun naaihoekje te zien!

Die van mij is nog in progress. De logeerkamer wordt straks m’n kantoor en daar ga ik ook mijn naaimachine enzo neerzetten. Voor nu naai ik nog aan de eettafel. Ik heb wel zo’n trolley en m’n stash is netjes opgeborgen in de kast. Die tijdschriftdingen zitten vol Knips en Burda’s :see_no_evil:

Bloememding bovenop is m’n naaimandje.

8 likes

Stoffen achter deurtjes is toch wel het mooiste (en beste). Ik heb helaas nog geen plek voor een dichte kast. Wie weet als m’n jongste de deur uit is :sweat_smile:

1 like

Achter het knieschot staat een bak met stoffen

13 likes

Ohhh jij hebt helemaal een eigen hoekje met een lekkere stoel erbij ook! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja we hebben een best grote overloop op de zolder en die heb ik geclaimd.
Naai en haak hoekje

1 like

Leuk om te zien allemaal! Ik heb nog geen vast plekje. Ik berg de machine en alles iedere keer weer op. Als straks met de verbouwing mijn werkkamer af is ga ik daar een mooi plekje maken.

4 likes

Ik ga morgen naar het stoffen spektakel in Groningen. Is er iemand hier de afgelopen weken naar zo’n beurs geweest? Is t wat?

Ja ik ben er meerdere keren geweest maar in een andere stad. Het is zeker de moeite waard want het aanbod is groot. Ik ga alleen nooooit meer s ochtends vroeg. Dat is echt de hel. Het is dan heel druk met alleen maar vrouwen van middelbare leeftijd die elkaar staan te verdringen met hun rolkarretjes bij de kramen met goedkope stoffen.
De stoffen zijn later op de dag niet ineens op ofzo, dus ik raad aan om na een uur of 2 te gaan, stuk ontspannender.

3 likes

Ik kan alleen in de ochtend :sob::sob:
Misschien dan voor werk aan ipv vroeg in de ochtend…

Misschien is het in Groningen minder erg! En die bij mij in de buurt zijn altijd op zondagen, dat heeft misschien ook invloed.

1 like

Oooo balen. En een ander leuk stofje wat erbij past als je dat nog in huis hebt?

1 like