Aaah oke!
Welk patroon gebruik jij?
Ik wil er ook ooit eens eentje maken voor een toekomstige bebe
Stoffenspektakel; om te janken. Ik kon niet op een ander tijdstip maar man man man wat een wijven lopen daar. Huilende baby’s, kortpittige tantes. Feestje hoor.
En niet eens zwarte broderie stof die betaalbaar is.
Had gehoopt dat jouw ervaring beter was.
Nou, klinkt alsof ik dit na mijn teleurstellende ervaring met Stoffenbeurs ook wel kan skippen haha.
Tot nu toe het meeste plezier gehad op de lapjesmarkt in Utrecht!
Oeh ik ga zaterdag kijken, ben benieuwd
Ik heb een proefje gemaakt van de Afra van fibremood, maar ik vind hem nu al leuk zo haha. Stofje was 1,50 euro. Niet super goede kwaliteit en een beetje pluizig, maar ga hem wel aantrekken. Ik heb een mooie french terry klaar liggen voor het echie.
Wel een beige topje eronder de volgende keer
Ik kom ook net terug van het stoffenspektakel in Groningen! Mijn ervaring is gelukkig wat beter dan die van jou @Saray Ik was er rond half 2 denk ik en toen werd het al een stuk rustiger gelukkig en ook vrij veel jonge mensen.
Ook wel een aantal leuke stofjes gevonden. Was vooral opzoek naar wat goedkopere stoffen omdat tot nu toe nog weinig echt draagbaar geproduceerd heb haha. Allemaal max 4/5 euro per meter geloof ik. Ik ben echt verliefd op het lila stofje met zwarte bloemetjes Laatste foto zijn stretch stoffen, eens kijken hoe me dat af gaat haha.
Heeft een van jullie toevallig de Brother Innovis A16?
Ik heb m nu bijna een jaar en vanmorgen is de naaldinrijger voor de tweede keer stuk gegaan. Dat is toch niet ok?
Ik heb een Brother Innovis 15, een model eerder. Je bedoelt dat haakje naast de naald waarmee je je draad door de naald heen rijgt? Ik gebruik hem zelf niet, maar het lijkt me niet normaal dat dat na een jaar kapot gaat. Er is nog nooit iets kapot gegaan aan mijn machine, vind hem juist heel robuust. Misschien contact opnemen met Brother of de winkel waar je hem gekocht hebt?
That reminds me… ik moet echt eens een servicebeurt laten doen, heb m’n machine al vijf jaar, oeps.
Ja dat bedoel ik. Het is al de tweede keer, beide keren bij het plaatsen van een nieuwe naald. Lijkt me niet goed dat dit zo ontzettend kwetsbaar moet zijn. Ik ben ook niet onwijs lomp ofzo. Ik baal als een stekken want m’n machine slaat ook steken over. Ik ben bang dat de naaldstand verkeerd is.
Daar gaat m’n vrije dag-naai dag
Probleem opgelost
Dat werkt dus niet met een 70 naald
Hadden ze ook wel mogen vertellen de vorige keer.
Ik ben weer blij
Ik kreeg een reclame van knipmode voor gratis patronen.
Wellicht vinden jullie het ook wat
https://knipmode.nl/voorjaar/?utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=knp-voorjaar2022&utm_content=fb-post&fbclid=PAAaa0Ui5HmY8HdxVbGNwHW3s7w2vMQYdAZw0hPM2emxIHBjDyxs9nHoLtjK0&external_browser_redirect=true
Nice, hele goede tip! De blouse en de jurken zie ik mezelf wel dragen.
Ik zag er al twee dingen tussen staan die ik wel leuk vind om te maken en dragen.
Billie sweater met ballon mouwen van tillyandthebuttons.
Kleine schoonheidsfoutjes maar onwijs tevreden mee
Ik zou 'm zo dragen, goed gelukt
Trui van mijn vriend zat vol met gaten (was zeker al 10 jaar oud). Met creatief knippen en naaien een trui in maat 50 ervan gemaakt! Zitten echt wel wat schoonheidsfoutjes in (met name in de mouwen) maar vind het toch wel leuk geworden. Inclusief handige hals zodat het makkelijker over het hoofd aan te trekken is!
Het fotomodel ligt helaas te slapen dus geen aanfoto ben benieuwd of hij past…
Oooh wat een goed idee is dit! Echt heel leuk, dit zet ik op mijn ideeën lijstje haha
Ja was echt heel leuk om te doen. Bijna jammer dat hij niet meer kapotte kleren heeft… Patroon komt uit het boek “babykleertjes” trouwens.