Kleding naaien/DIY'en

@KipTokTok Geweldige stof :heart_eyes:

Ik heb vandaag deze prachtige stofjes gekocht! Ik ben een paar daagjes in Den Bosch en hier zit een gigantische stoffen (en aparte fournituren)zaak. leuk om weer eens in een echte winkel te zijn.

Ik denk dat ik de Norma blouse van de ruitjesstof (double gauze) ga maken.

10 likes

Kraamcadeautje 1 :white_check_mark:

30 likes

Ik heb eindelijk mijn eerste vrij draagbare kledingstuk gemaakt :heart_eyes: Het is de Norma Blouse, erg fijn patroon om te maken! Tijdens het proces bleef ik het maar teveel op een laken vinden, maar uiteindelijk vind ik hem best leuk geworden haha

44 likes

Heel mooi! En @Mandarijntje heel leuk geworden!

2 likes

Vrij draagbaar? Super draagbaar! Heel erg leuk stofje en goede knoopkeuze!!

9 likes

Jaaa de Hoofs! Zo groot he! Wel duur vind ik altijd :o

1 like

Haha ja dit! Hartstikke mooi man @Keerbeer! (doe ik dit zo? /oma)

2 likes

Ja echt mega! En ja, sommie stofjes waren echt zo duur, maar ze hadden ook veel van 6/7 euro en 10 euro p/m. Dat vind ik nog wel meevallen, vooral voor die kwaliteit! En was heel leuk om weer in een stenen winkel te shoppen, alle stoffenzaken hier zijn gesloten. ):

1 like

Eindelijk mijn jurk is af! Niet echt een moeilijk patroon maar ik had weinig tijd (én zin) om de knoopsgaten en knopen te doen. Mijn minst favoriete karweitje ook. Deze ga ik veel dragen deze zomer.

23 likes

Oehh mooi! Welk patroon is dit?

2 likes

Het is deze, de rok heb ik vorig jaar gemaakt en de korte versie van de jurk wil ik ook nog gaan maken.

En deze stof, nog steeds in de sale zie ik :wink:

4 likes

Mooi dat je hem uit één stof hebt gemaakt! Ik vind hem bij jou een stuk leuker dan die op de site.

4 likes

Oooh dit zijn de betere kraamcadeaus.

1 like

Wauw mooi! Mooie stof ook!

1 like

Was gister naar een naaischool in de buurt voor een workshop.
Project is een wikkeltop met dit heerlijke stofje.
Vandaag zelf even afmaken want ik had net tijd te kort.

23 likes

Dit is het uiteindelijk geworden.
Echt een heerlijk zomerse blouse.
Moet alleen nog even de laatste naadjes mooi glad strijken

52 likes

Wow mooie stof! Mooi ook hoe die overloopt enzo

3 likes

Het voorpand bestaat uit twee delen per zijde. Door die wikkelband zie je de naad niet lopen. Echt super bedacht door haar.

@Solsikke euuuhm. Ik durf het niet te zeggen. Ben onwijs slecht in het herkennen van stofsoorten.

3 likes

Ik ben ondertussen eigenlijk ook wel op zoek naar een patroon zoals deze!

Ik kwam ook nog deze tegen: Elma naaipatroon jurk vrouwen

Maar misschien heeft iemand nog iets anders leuks gezien? (Het liefst gratis /skeer haha) Ik zoek al een tijdje maar wellicht mis ik een goede zoekterm :smiley:

1 like

Ik ga de nyssa van mood fabrics maken.
Is gratis