Ik ben helemaal hyper over een naaiplan dat ik gisteravond heb gemaakt.
Ik heb een aantal meter zwart linnen gekocht, daar wilde ik een luchtige jurk van maken maar ik kwam er maar niet uit welke jurk ik dan wilde maken, en ik kon maar geen goed patroon vinden.
Uiteindelijk op het idee gekomen om een jurk samen te stellen van Puff and Pencil (sowieso aanrader om even te kijken, echt een hele leuke site met allemaal losse onderdelen die je met elkaar kunt combineren.)

Dus het word deze, maar dan laat ik denk ik het elastiek in de mouw weg, en ik maak hem wat langer, en ik ga comfi grote zakken toevoegen.
Toen googlede ik iets van “Ruffled collar dress” o.i.d. voor inspiratie, toen kwam ik deze jurk van Ganni tegen. Super toevallig, want dit is op die extra ruffle laag in de taille na, exact wat ik in mijn hoofd heb. En deze jurk vind ik fucking leuk. Maar hij is heel duur en van goedkoop ogende stof gemaakt. Dus ik hoop dat die van mij nog beter wordt.
Oke heel lang niet boeiend verhaal voor jullie, maar hoop echt zo dat hij goed lukt. Het grootste struikelpunt is altijd om de kraag mooi glad en niet lubberend te krijgen. Ik ga vandaag alvast met een toile beginnen. (Doe ik normaal echt nooit, maar wil echt dat hij goed lukt. 

)
tldr: Echt zin om aan mijn nieuwe naaiproject te beginnen.