Kleuren voor volwassenen

Als je voor pro markers wil gaan kan je ook nog voor de Copic Ciao of Sketch gaan, die moest ik op m’n studie ook gebruiken. Ik vind persoonlijk de Ohuhu niet echt heel veel beter dan de action teinmarkers. En met een setje basiskleuren + een blender heb je echt de mogelijkheid om alle kleuren te maken.

3 likes

@DelilahBard Heb die van jou eindelijk ingekleurd!
Naar buiten gelopen voor een foto want binnen was het al te donker.

33 likes

Zo leuk gedaan! Ik wil 'm ook heel graag doen maar krijg m’n printer weer eens niet aan de praat. :sob:

4 likes

Deed me herinneren dat ik ze ook nog had @DelilahBard
Eerste kleurplaat waarbij ik zelf alle kleuren koos en ben niet helemaal tevreden…

19 likes

En @Kiwi, wat zijn jullie platen tof geworden zo!!

Fullmoon, ik vind de nachtlucht en de weerschijn van de maan op het raam echt heel tof. En de stoom uit de thee! En de tekening van de kat :heart_eyes: En de houten lambrisering is echt de perfecte kleur groen!!

En Kiwi, wat leuk dat je de insiders versie heb gekleurd, met kloppend logo! En die cavia :heart_eyes: te schattig. Ondanks dat je zelf niet helemaal tevreden bent, houd ik wel echt van je kleurenpalet!

4 likes

Ik kwam erachter dat de action msrkrs die ik 5 jaar geleden gekocht had het grotendeels nog doen! Dus ook maar even een nieuw kleurboek gekocht, heerlijk ontspannend. Wel weer even zoeken naar de kleuren en zoeken met de schaduwen.

11 likes

Voor het eerst kleuren op nummer gedaan. Weet nog niet wat ik er nou precies van vind…
Die grijze tanden steken ook echt af haha

8 likes

Oke ik ben echt aan het prutsen haha, ik heb het idee dat ik te traag ben als ik 2 kleuren in elkaar wil laten over vloeien, waardoor er een lelijke rand ontstaat. Moet ik dan sneller zijn of is er nog een betere techniek? Vind het wel leuk om beetje met schaduwen en licht te experimenteren, maar wordt nog niet zoals ik wil haha.

even een voorbeeldje

Ik vind het sowieso al heel chill om te doen, en helemaal blij met de cocowyo boekjes. Maar vind het wel leuk om er iets beter in te worden. Heeft iemand nog tips of volgtips/tutorials om te bekijken?

4 likes

Met de action alcohol markers moet je inderdaad echt vrij vlug werken, zodat beide kleuren nog nat zijn. Dat maakt de overgang veel geleidelijker.

Weet niet of je tiktok hebt, maar zoek daar ‘colourtok’ (eventueel aanvullen met wat je graag wil zien, bijvoorbeeld patterns of sunset) op en je bent niet klaar met kijken voor de komende week hahah. Mogelijk dat dit ook wel op insta reels te vinden is.

4 likes

Lekker even t hoofd leeggemaakt!

9 likes

Heel leuk om te zien hoe potloden gemaakt worden.

5 likes

4 dagen geleden riep ik nog tegen vriendinnen, nee ik doe niet mee aan die nieuwe hobby! Maar ben er echt te slap voor en te beïnvloedbaar als het op creatief gebied aan komt. Mijn nichtje beïnvloeden me ook nog gisteren, maar ze kleurt digitaal op de ipad. Deze ochtend een rondje action en ik heb me echt vermaakt met het kleuren van deze plaat.

Via Amazon een kerst kleur advent bold en easy besteld, voor iedere dag in december een kleine kleurplaat. Heerlijk om te doen dit, lekker ontspannend!

11 likes

Wat een leuk topic voor inspiratie! Heeft er iemand tips voor alcohol markers naast Ohuhu of Decotime?

1 like

Geen idee wat de kwaliteit is, maar Xenos doet ook mee met de hype.

3 likes

Ook ik heb er een nieuwe ADD hobby bij, heerlijk om te doen tijdens een serietje ofzo!

21 likes

Ik ben zelf tevreden van de promarkers van winsor & newton.

2 likes

Copic Ciao markers

3 likes

Waarom koppelen aan een diagnose? Die snap ik niet

7 likes

8 likes

Zo ik kom de winter wel door!

Nee, ik ging echt niet mee doen met deze hobby.
Cozy Christmas is de duitse variant, die was iets goedkoper op Amazon en inderdaad in sommige tekeningen waar tekst in is verwerkt zijn deze in het Duits. Vind ik verder niet erg, heeft ook wel wat.

11 likes