Wow, wat goed! Het kan alleen nog makkelijker Ik had nadat ik die van de link vond gezocht naar een gratis versie en als je googelt op ‘couleur nom decotime marker’ en dan deze link aanklikt, dan is ie gratis. Het lukt niet om de link te delen, vandaar.
Haha nog beter. Ach ik heb 2 uurtjes tijdsverdrijf gehad
Edit: bij deze kunnen jullie deze dan doen.
Ik wil heel graag beginnen met kleuren en een set van Ohuhu aanschaffen! Wie o wie kan me helpen met welke set ik het beste kan beginnen zodat ik het hele kleurenpalet heb zonder de 320 aan te schaffen?
Ik zag daar laatst een tiktok over, zal hem even opzoeken.
TikTok - Make Your Day (t maakt me niet uit dat je mn gebruikersnaam ziet)
Dit is echt een fijne uitleg! Goed om te weten wat je zou kunnen aanschaffen om geen dubbele te krijgen.
Heeft iemand wellicht nog een aanrader qua punt? Je hebt natuurlijk brush en fine, maar ook marker en brush. Wat werkt het prettigste met kleurboeken?
Ik ben zelf fan van brush, ik merk dat ik met de marker toch minder netjes kan werken en het vaak toch niet nodig is om grote oppervlaktes te kleuren.
Als je gaat beginnen met kleuren, en eerst wil kijken of je het leuk vindt. Zou ik deze set van de Action aanraden:
https://shop.action.com/nl-nl/p/8717438476773/decotime-twinmarkers-xxxl-set-300-stuks
Dan heb je een heel groot pallet, voor een fractie van de Ohuhu prijs. Incl. brush tips. Mocht het dan niets voor je zijn, heb je in ieder geval geen honderden euro’s uitgegeven. Die van de Action werken voor mij persoonlijk perfect.
Heb je al op marktplaats gekeken? Daar kan je ook wel eens een goede deal vinden.
300 markers om te kijken of je het leuk vindt
Er bestaan ook kleinere setjes bij de Action, maar @sunflowers vroeg om een heel kleurenpallet. Vandaar mijn tip voor deze specifieke set.
Bewaar je ze horizontaal? Zo niet, dan kan je dat nog proberen!
Maar dit werkt dan toch ook? Waarom meteen zo veel? Serieuze vraag. Ik heb echt met verbazing zitten kijken naar hoe snel er miljoenen stiften worden aangeschaft in dit topic.
Omdat dit soort stiften echt niet hetzelfde kleuren.
Er zit idd wel vaak verschil tussen stiften maar je hebt ook vaak kleinere verpakkingen van andere merken. Dat is dan wel een optie als je net begint met kleuren want vaak zitten er genoeg kleuren in om mooie combinaties te maken. En het kan zinvol zijn om je te verdiepen in kleurtechniek, dan heb je ook minder kleuren nodig. Je hebt daar wel goede boeken voor!
Nee, dat is een totaal ander product. Dus dat is niet vergelijkbaar. Alcohol markers werken heel anders dan viltstiften, watermarkers, etc.
Een tijdje geleden was er inderdaad een golf van mensen die stiften kochten, omdat ze o.a. bij de Action in het assortiment waren voor een mooie prijs. De Ohuhu markers kosten letterlijk €200+, omdat het een proffesioneel merk is. Het wordt door kunstenaars gebruikt. En die van de Action zijn een goed, en betaalbaar alternatief. Vandaar dat mensen er enthousiast over waren.
En het zijn veel kleuren, ja, dat klopt. Heb je dat echt nodig? De een wel, de ander niet. Maar het is sowieso leuk, en het maakt het (voor mij) makkelijker om een gewenst resultaat te behalen.
Eerste af wel slecht licht, want lamp/donker enzo
Love it! Maar ik lijk ook wel enkele markers te hebben die kleuren alsof ze bijna leeg zijn
Edit: nr 2 af! Leer wel de stiften steeds beter kennen. Echt leuk!
M’n zusje wilde een set Ohuhu stiften kopen, maar overal zijn ze uitverkocht . In ieder geval bij Be Creative en bij Ohuhu zelf. Zal wel door Tiktok komen haha
Volgens mij zijn bij Amazon enkele sets nog te koop?
Dat zou echt heel goed kunnen dat het door tiktok komt, het heeft nu zelfs de naam ‘colortok’ gekregen