Kleuren voor volwassenen

Vandaag deze gekleurd.

13 likes

Wat leuk, welk boek is dit?

3 likes

Echt leuk! Eerste twee kleurplaten dus nog ff oefenen, vooral bij die ene in bed kloppen de schaduwen etc niet helemaal maar oefening baart kunst. Heb met een vriendin hetzelfde boekje!

28 likes

Ik vind ze er echt al super mooi uitzien!

5 likes

Heb er echt nog 4 gemaakt in de tussentijd maar dit is mijn favoriet! Echt een leuke bezigheid :slight_smile:

20 likes

Even een kleine kerst kleurplaat gemaakt vlak voor het eten, zo leuk om even tussendoor te doen.

12 likes

Een nieuw kleurboek gekregen en Faber Castell polychromos potloden. Ben een beginner dus is nog een beetje oefenen

11 likes

Ik vind de achterkant veel vetter :joy:
Hoe gaan jullie om met het vloeien van die stiften? Ik kan prima binnen de lijntjes kleuren maar soms loopt ineens de inkt door? (De action stiften heb ik)

9 likes

Niet mee zitten. Ik heb ook de action stiften en ja soms gaat het over de lijn. Jammer dan, ik doe het voor mijn ontspanning.
Wat ik wel eens lees is dat mensen net iets van de rand blijven, zodat het vloeit tot de rand.

4 likes

Ik was van de week bij een vriendin die alle ohuhu stiften heeft. Dacht oh fijn ga ik die lekker proberen en zei ja straks wil je niets anders meer… Maar euh ik vind mijn eigen action stiften veel fijner. :joy: Dat scheelt weer geld! Haha… Ben alleen bang dat sommige kleuren snel opgaan, en om dan weer 60 stiften te moeten aanschaffen voor die ene mooie rode kleur. :sweat_smile:

3 likes

Net iets van het randje blijven inderdaad, dan vloeit hij uit tot aan de lijn.
Soms nog wel eroverheen hoor, maar heel veel minder.

1 like

De action heeft ook kleinere setjes, met geloof ik 6 kleuren in een setje die in dezelfde kleurrange liggen, misschien nog een tip. Moet je wel een beetje geluk hebben, want voor zover ik weet liggen niet altijd alle kleuren in die kleine setjes.

En wel chill dat die van de action chiller zijn haha, scheelt veel geld!

4 likes

Action heeft ook vaak losse kleinere setjes. Als je ergens het nummer van die rode stift noteert, kan je in de winkel makkelijk checken of die in een los setje zit. De nummers staan op de zijkant van het doosje en dan hoef je niet meteen een grote set aan te schaffen.

Edit: haha wat @crazyvibes zegt!

4 likes

Ja ik vond ze chiller, misschien denkt iemand anders er wel anders over. Vond die van de action dus veel mooier blenden ook als je per ongeluk nog een keer over stukje ging, liep mooier in elkaar over dan die van ohohu. Enige want fijn was dat die stift punt steviger was.

En ook @FrauHelga ja ik had ze inderdaad gezien die kleine setjes. Maar volgens mij gebruik ik nu nr 10 veel, is een mooie rode kleur en die heb ik nog niet gezien in die kleine sets…

Ik heb op de website van decotime een kleurenlijst uitgeprint zodat ik ze allemaal kon swatchen, heb laatst met die lijst in de action gestaan om te kijken of ik de kleuren wel of niet al had. :joy:

Hopelijk snappen ze dat het een hype is en gaan ze vaker kleinere sets met andere kleuren uitbrengen…

5 likes

Ah de rode nummer 10 is hier ook geliefd maar die heb ik wel in oudere kleine sets van 12 gevonden, en in een partij die iemand op MP verkocht.
Volgens mij worden de setjes van 12 heel snel gewisseld, ik heb sinds de zomer al heel veel verschillende doosjes gezien. Ook op de site zie ik steeds nieuwe designs van de doosjes dus het is de moeite waard om regelmatig even te checken.

3 likes

Ah zat die in een set met 12? Wist ik niet. Heb toen de 60 set en een paar 12 sets gehaald. Maar later pas besef van oh de nummers en welke kleuren er allemaal zijn. Dus heb ook al dubbele. Maar ik lees het al, dan nog maar vaker naar de action gaan! Oepsie…

3 likes

12 likes

Het bezoek ging optijd weg, me tijd!

Oh jeetje zeg! Tip voor mezelf en weet niet of jullie dit is opgevallen? Als je klaar bent met een tekening toch maar een extra leeg blad er tussen laten. Het rood bleed nog door erna en laat gele vlekken op de tekening na.

En ohja laat nog ff zien wat ik gebrouwen had met die van ohuhu. Maar twijfel echt of het niet aan haar set ligt (wat ouder) want andere vriendinnen konden dit probleem niet.

7 likes

Omg dan weet ik eindelijk wat de gele vlekken zijn die ik soms zie. Ik dacht eerst dat ik gek werd, omdat het niet mega opvallend was. Maar dit is dus de oorzaak :sweat_smile:

3 likes