Ik zie bij veel mensen witte accenten op die kleurplaat, met welke stift oid doen jullie dat?
Met een gelpen over het algemeen. Persoonlijk genruik ik de gelly roll van Sakura. Volgens mij gebruiken best veel mensen deze.
Sommige gebruiken ook een witte acrylstift (posca bijvoorbeeld) met dunne punt.
Deze, heel fijn zijn ze!
Ik ben sinds kort begonnen met kleuren ter ontspanning en ik blijk het echt leuk te vinden! Eindelijk een hobby waar ik niet na een week klaar mee ben😅
Voor wie nog voordelige stiften zoekt; de pakjes Decotime alcoholmarkers bij Action (12 stuks) zijn weer vernieuwd en afgeprijsd.
Ik maak zelf geen gebruik van de actie want ik heb me voorgenomen dit jaar geen hobbymaterialen voor mezelf te kopen, ik heb meer dan genoeg.
Ondertussen houd ik deze hobby ook al 2.5 maand vol en kleur ik elke dag. Ik vind het heerlijk ontspannend. Helaas sinds een week merk ik ook dat de stiften leeg beginnen te raken waardoor de kleurmogelijkheden steeds beperkter worden. Ik ben nog niet bereid om veel geld uit te geven aan de ‘echte’ stiften dus ik hou de hoop maar dat onze action de alcoholmarkers weer aanvult.
Mijn favoriete boeken zijn tot echt wel de twee roze op de foto. En ik moet zeggen dat ik steeds handiger wordt met mêleren en accenten. Laatste twee foto’s zijn mijn laatste twee creatief. Vet spannend allemaal je kunt ook aan de kleuren zien welke stiften nog wel vol zijn haha.
Superleuk en wat goed dat je het zo lang volhoudt al! Mijn stiften zijn alweer ergens in een kast beland maar dit is wel echt motiverend het weer te gaan doen.
Ook als je duurdere hebt blijven ze snel leeg gaan, want die kleurboeken zijn geen markerpapier.
Ik had tijdens kerst in een boekje van Coco wyo gekleurd (cosy christmas) en nu ging ik over naar een boekje van een ander merk, Wurley art (polar nights). Ook via Amazon besteld. Maar wat een verschil in papier kwaliteit, zo dun en zoog zoveel inkt op. Ging dus zo over de lijntjes heen, beetje teleurstellend.
Sorry, dubbelpost… Maar heb de eerste af uit het boekje van Wurley art, als je door hebt hoe je moet kleuren op dit dunnere papier dan gaat het goed.
Ik zie al een tijdje overal die Coco wyo boekjes en ik dacht oh lijkt me ook heerlijk. Maar nergens zijn meer alcohol markers te krijgen lijkt het? Die Ohuhu markers zijn sowieso overal uitverkocht, pas eind feb weer leverbaar en op Bol ook bijna alles uitverkocht (wil graag met brush tip ipv chisel). Heb nu maar aquamarkers van de Action gekocht (want ook daar waren de alcohol markers niet meer te koop) maar dat is natuurlijk helemaal niet hetzelfde
Heb nu een pre-order staan op de markers van Ohuhu maar ja tegen die tijd dat ze komen ben ik alweer uitgekleurd waarschijnlijk.
Ik heb ook 6 weken op mijn Ohuhu markers moeten wachten inderdaad. Maar het was het wachten waard haha
Kleurt het slecht met die aqua markers?
Ik heb ze ook net gekocht. Na lang twijfelen om toch eens voor mezelf een kleurboek te kopen.
Aquamarkers kun je vergelijken met waterverf, dus maak je nog sneller strepen mee. Op tiktok kun je vergelijkingsvideos vinden.
Klinkt wel hoopgevend haha. Welke set heb je gekocht? Ik heb nu de set van 168 gepre-ordered.
Ja, ik ben ook sowieso totaal geen pro maar inderdaad veel sneller strepen erin terwijl het met die alcohol markers zo mooi egaal lijkt te worden.
Ik had alcohol markers en per ongeluk een set aqua markers van de action. Gelukkig alleen maar 1 setje van 6 kleuren. Maar de aqua markers hebben 1 pagina helemaal verpest het papier ging zelfs rullen omdat ik er hetzelfde mee kleurde als alcoholmarkers voor ik het door had.
@RupiKaur Ik zie het streperige inderdaad, dat is jammer zeg.
@Foefjeisthuis Het gaat mij vooral om de ontspanning, maar het moet wel een beetje kleuren en niet met papier wat gaat rullen. Balen.
Leuk! Ik heb de set van 320 gekocht, maar ook na eerst lang met die van de Action te hebben gekleurd. Merk wel echt een groot verschil in dat die Ohuhu veel minder doorlopen, minder strepen geven en mooier blenden. Dus het is money well spent! Zo verkoop ik het ook aan mezelf
Ah heerlijk zo’n grote set! Heb er nu al helemaal zin in als ik dit zo hoor hahaha. Hoop stiekem dat ze toch nog iets eerder komen. Ook echt zo bizar dat er zo’n run op die dingen is nu. Ik heb geen tiktok maar las dat het daar echt is ontploft een paar maanden terug waardoor het nu zo populair is?
@morange ja echt balen he! Dat rullen heb ik niet echt gemerkt trouwens, maar ik denk dat je dat wel gaat krijgen als je meerdere laagjes wil aanbrengen van een kleur. Als het je vooral om de ontspanning te doen is dan is het wel een tussenoplossing tot de alcohol markers weer goed verkrijgbaar zijn.
dit kleurde voor mij niet ontspannend! Kan uiteraard ook zijn door het verkeerde gebruik.
Ik ben wel van de mijn pagina moet perfect zijn, maar dat werkt voor mij juist ontspannend