Ik gebruik ook de aquamarkers en het bevalt mij supergoed! Je moet gewoon zo min mogelijk dubbel over de pagina gaan. Ik vind het zelf niet afdoen aan de ontspanning van kleuren. Dit boek is ook een aanrader!
Afgelopen weken tijd dit hele topic doorgelezen en echt superleuk om alles te zien! De polychromos staan iig op mn verlanglijstje haha! Nu heb ik de alcohol markers van de action gekocht en mn eerste plaat af.
Dit is uit het travel boek van action.
Ik vond het uitlopen van de alcoholmarkers moeilijk werken met kleine vakjes dus daarom de aquamarkers erbij gekocht (ze hebben toch dezelfde kleurnummers), maar dat werkt eigenlijk nog moeilijker want het papier gaat ook zo snel rullen bij mij zal eens proberem echt maar 1x eroverheen te gaan.
@Frambozentaartje mooi! Welk boek is dat?
Cottage core!
Nou ik heb op Amazon een set alcohol markers gekocht omdat in niet langer op die ohuhu kon wachten. Ook meteen 3 kleurboeken van Coco Wyo erbij gedaan. M’n vriend heeft zich ook aan een kleurplaat gewaagd, zo gezellig haha.
Van mij:
Van m’n vriend:
Ben nog opzoek naar een goede witte gelpen. Iemand aanraders?
Bij pipoos, sakura gell roll. In verschillende puntdiktes te krijgen!
Een paar posts terug wordt over die witte pen gesproken!
@Hippe_kikker @AutumnStorm ah top! Van de week even naar Pipoos dan. Wilde sowieso ook nieuwe micron pennen dus dat komt goed uit.
Ik ben wel benieuwd hoe deze je bevallen? Ik vind de kleuren mooi maar twijfel over de marker punt ipv brushtip. Lijkt me minder handig met kleuren?
Welke andere merken zijn nog goed van alcohol markers?
Ik had het merk opgezocht wat Cynthia gebruikt, maar 300 euro gaat me echt te ver
Voor grote vlakken vind ik brush tips ideaal, en fijn om mee te werken. Maar voor kleinere details vind ik de finetips veel prettiger werken. Ik gebruik de Vivid Green set net zo vaak als die van de Action. Er zijn nog geen stiften leeg, en ik gebruik ze wel wekelijks.
Ik heb geen ervaring met andere merken, zoals Ohuhu. Dus kan het ook niet vergelijken. Er is in dit topic meermaals over gepost, dus misschien dat je nog iets meer info over kan vinden.
Om te proberen zou ik zeker aanraden om eerst iets goedkopers aan te schaffen.
Ik heb nu een aantal van action en ben daar heel tevreden over, ik mis alleen echt wat meer lichtere kleuren en die had jouw set wel. Het is jammer dat je geen losse kleuren kunt kopen, want ik zag bv wel een set bij de action met 2 nieuwe kleuren, maar dan heb je er 10 dubbel. Dat wil ik ook niet kopen.
Is dat deze set toevallig? Twinmarkers - 168 Alcohol Markers - Inclusief Opbergtas - Voor Volwassenen & Kinderen | bol
En de fine tips zijn denk ik hetzelfde als die van de action, of zijn ze kleiner?
Fine tips zijn ongeveer hetzelfde, inderdaad.
Het is niet precies deze set, want ik zie dat ze die niet meer verkopen. Maar volgens mij is dit wel hetzelfde product met een andere naam. Qua prijs komt het in ieder geval overeen.
Zijn er hier ook nog mensen die met potlood kleuren? Ik kleur met Faber Castell, maar met potlood is het wel echt een workout soms om grote oppervlakten te kleuren haha
Ja ik sinds kort. Vind de kleine stukjes al veel werk, aan de grote stukken ben ik nog niet eens begonnen🤣 en het duurd erg lang. Maar het is dan ook wel om te ontspannen
Ik zag gisteren een video van GoudenLijntjes en Nienke Vletter over die stiften. Misschien interessant voor hier? Ik ben niet aan het kleuren, maar vond het alsnog leuk om te zien. Gaat over de verschillen tussen brush en tip, over de dekking etc.
Ik was eerst heel skeptisch over die simpele/kinderlijke kleurboeken maar ik zit er echt helemaal in nu. En met die alcohol markers duurt het ook niet eeuwen voor iets af is.
Waar hebben jullie online die boekjes en markers besteld? Ziet er heel leuk uit.
Ik heb online nu wat kleurboeken kunnen downloaden en ga ze uploaden in procreate. Ben benieuwd of ik digitaal tekenen net zo leuk ga vinden als op papier.
Als je bij amazon zoekt naar coco wyo krijg je heel veel van die boekjes.
Qua alcohol markers zijn de decotime van Action en Ohuhu (duur) bij bijvoorbeeld becreative populair, maar daarom ook moeilijk te vinden momenteel.