Kleuren voor volwassenen

Thanks ga ik die ook halen vandaag :blush:

1 like

Uit het travel kleurboek van de action. Las hier door iemand de tip dat je niet elk vakje een andere kleur hoeft te geven, nou die neem ik van harte in dit kleurboek, zoveel vakjes

9 likes

Wat kleurplaten van de laatste tijd. Ik word er helemaal zen van!

46 likes

Leuk om te zien :blush:

2 likes

Er zijn hier wel mensen die met de polychromos kleuren toch? Ik twijfel om ze te kopen maar ben bang dat het een teleurstelling is voor dat geld. Maar zoals bijvoorbeeld bij de stoelen, ik vind het mooi als het papier verzadigd is van kleur maar dat kost me nu met mn action potloden echt wel een stuk potlood, veel slijpen.

Iemand om me te overtuigen? :smile:

Action heeft online weer een set alcohol markers 160 stuks voor €29,95.

Ik twijfel heel erg of ik deze nu moet bestellen of niet :weary: Ik heb al de 48 set + 6 kleine setjes die in de winkels lagen.
Ik zag al dat er een aantal kleuren dan overeen zullen komen, maar er zitten ook nog nieuwe kleuren tussen, vooral wat meer pastelkleuren die ik nu wel vaak mis.

Of kan ik beter aanvullen met bijv de ohuhu skin tone of pastel set? Kan je trouwens ohuhu en decotime ook samen blenden?

1 like

Ik zat precies met deze afweging haha. Ik heb de 6 X 12 setjes van de Action onlangs gekocht. Hierin miste ik precies ook de pastel en lichte huid/grijstinten. Ik heb gekeken naar die van Ohuhu maar die zijn en nog niet leverbaar en ik echt een stuk duurder.

Ik heb even wat filmpjes van swatches gekeken van de Decotime XXL set. Hierin zie ik veel tinten die ik zelf mis. Dus ik heb de Action set maar besteld!

13 likes

Ik heb hem besteld, maar nu ik beter kijk is het helemaal niet echt een complete set qua kleuren en nu baal ik.

Wat mis je dan zo op het eerste oog?

2 likes

Ok nu ga ik toch weer twijfelen :joy:

@AutumnStorm welke kleuren mis je?

1 like

Rood, roze…

4 likes

Wauw! Welke stiften gebruik je hiervoor? Ik krijg het nooit zo mooi egaal.

2 likes

De alcoholmarkers van de Action. Wat bij mij helpt is niet té langzaam kleuren. Als je te lang wacht, droogt de inkt al en krijg je strepen.

3 likes

Heb je hem ook al in huis? Heb het idee namelijk dat die foto’s op de site wat vertekenen qua daadwerkelijke kleuren.

2 likes

Nee! Nog niet. Dus ik hoop dat 't meevalt.

Ben benieuwd! In die sets met 60 zit wel rood en roze, dus lijkt me toch dat het in deze set ook wel moet zitten (zo niet meer).

1 like

38 likes

Hier lijkt wel weer rood bij te zitten.

5 likes

Oh ja inderdaad, is dit niet dezelfde?