Ja, volgens mij wel!
Echt next level die van jou ! Zo mooi! Die patroontjes en texturen overal in, heel knap! Ik krijg dat allemaal niet zo mooi geblend.
Welke stiften gebruik jij?
Thanks! Ik gebruik de Ohuhu markers, ik had al een tijdje een set die ik gebruikte om te illustreren voordat ik ging kleuren, dus ben blij dat ik een nieuw doel voor ze heb! Ik heb vroeger op school veel met markers moeten doen en ik kijk veel filmpjes van andere mensen die kleuren voor inspiratie en tips. Maar jouw kleurplaat is ook super smooth!
Nice! Met rood en roze gelukkig
WOEHOE!
Oh dat lijkt toch andere kleuren dan op de website op de doos staat! Ik heb hem nu toch maar besteld
Hopelijk niet te veel dubbelen met wat de kleuren die ik al heb
Geen kleurplaat maat een soort van doodling zeg maar. Dit zijn acrylstiften (brush). Daarmee kun je ook laagjes creeren. Met de lichte stiften heb ik wat stipjes toegevoegd.
Ben niet zo goed met schaduw of diepte zoals sommige hier.
Kleuren mega fijn, beetje asmr. Maar je ziet wel die strepen.
Dit is btw op acrylpapier. Vond dat structuurtje wel lekker haha.
Dankjewel voor de duidelijke foto!
Ik heb mijn lijstjes er maar eens langs gelegd.
Ik mis dan van deze 160 set, 73 kleuren… Dan heb ik er 87 dubbel, bij sommige kleuren denk ik oh zou een mooie aanvulling zijn. Aan de andere kant, ik heb al een maand niet meer gekleurd. Dus het is ook niet echt nodig. En bg1 en 10 zitten er geen eens in, en die zijn bijna op.
Supermooi gedaan! Welk boekje is die middelste?
Thanks! Die is van Coco Wyo, Into Gardens.
Misschien heeft iemand er iets aan.
Ik had al de 6x12 setjes van de action, en heb de 160 set vanmorgen binnengekregen.
Dit is nu mijn kleurenkaart en de tweede foto zijn de dubbele (36).
Ik heb vandaag mijn 160 set binnen gekregen. Ik had al de 60 set van een paar maanden terug en 6x 12 setjes.
Vanuit de 160 set heb ik er nu 50 dubbel. Wel echt super blij met de 110 nieuwe kleuren en bepaalde bruin en groen tinten vind ik ook niet erg om dubbel te hebben aangezien ik die veel gebruik.
Ooh dat zijn er maar een paar meer dubbel dan bij mij zonder die 60 set. Ik zag trouwens op fb dat die 60 set er ook weer is bij de action, maar ik heb even genoeg denk ik
Wauw…
Ik heb net voor mijn moeder de 60 set en 2 van 6 gehaald. Ze is ook helemaal enthousiast geworden. Ze was alleen te laat met de 160 set te bestellen.
Maar met deze 60 set er bij zou ik best veel dubbel hebben. Dus ik laat het ook zitten.
Oohh dus deze 60 set is weer anders dan jouw 60 set (van een tijdje geleden?)? Dat is wel goed om te weten. Superleuk dat je moeder ook gaat kleuren!
Ja klopt is weer een andere set! Ik heb die van mij in november gekocht. Maar dus wel veel overlap qua kleur met wat ik al heb.
Ja ze is helemaal enthousiast, ze stuurt ook de hele tijd tiktoks door met heb je dit al gezien en oh dit kan je ook zo kleuren
Ik zit net even op vinted te zoeken voor de 160 set voor mijn moeder, maar er zijn mensen die het voor €70 verkopen echt schaamteloos.
Ik heb gisteren de 60 marker set gehaald, zaten goede kleuren tussen!
Hier een plaat die ik gisteren gedaan heb.