Ohnee wat shit! Daar kun je idd lang zoet mee zijn helaas. Wat jammer zeg, hoop dat je gauw mag herstellen.
Ik heb ooit zo een pakketje gekocht bij de action maar ik moest dat doek helemaal zelf spannen ofzo en ik had er toen geen zin meer in. Waar heb jij deze vandaan?
Van Ali… (vond de afbeeldingen van action niet leuk) Kwam ook als een vierkantje maar heb gewoon even de achterkant gestreken met een strijkijzer.
Dit snap ik niet met strijken, wat bedoel je?
Ik heb er eentje van Schipper gemaakt en dat was gewoon een dik stuk karton:
Dat schildert ook een stuk makkelijker omdat het oppervlak plat is
Opgevouwen canvas gestreken om de vouwen eruit te krijgen
Sinds kort ook begonnen met kleuren en kawaii leren tekenen aan de hand van boekjes. (Mijn teken niveau is te vergelijken met een vierjarige haha). Ik geniet er enorm van maar merk dat ik technieken voor inkleuren nog niet beheers. Iemand tips voor (online) cursussen over kleur technieken met potloden Websites, favoriete youtubers die jullie aanraden? Of een boek met kleurtechnieken? (Voor kleurpotloden).
Zoek eens op you tube naar filmpjes van: My Colourful Country Life
Heel veel kleurfilmpjes, maar ook laat ze kleurencombinaties, kleurverloop en hoe je bv. bladeren kleurt zien.
Welke witte pen gebruik jij? Ik heb er vandaag een bij de Primera gekocht maar werkt helaas niet goed. Had er een van Shein maar die is uitgedroogd ![]()
Posca werkt hier altijd goed.
Deze: Verfstift Posca PC1MR EF wit?
Ik vind het zo jammer van de kleurplaat als ik hem niet mooi kan afmaken met wat highlights.
Sowieso ontspan ik altijd helemaal tijdens het kleuren en dan daarna kijk ik ernaar en ben ik weer kritisch en is alle ontspanning weg omdat het niet zo mooi is als ik hoopte
Toch blijf ik het doen want ik wil juist leren om er anders naar te kijken, niet zo resultaatgericht.
Ja die inderdaad. En dan de 0.7 mm.
Het is meer een verfstift waardoor het pigment heel goed is en ik vind het puntje ook fijn werken.
Ik gebruik het niet voor kleurplaten, maar wel voor allerlei andere dingetjes waar ik highlights wil aanbrengen.
Ik gebruik de Sakura Gelly Roll 08, deze heb ik bij Pipoos gekocht!
Ik moet zeggen dat ik soms ook wel kritisch naar een plaat kan kijken, vooral qua kleurkeuzes, maar probeer het ook vooral te zien als iets waar ik plezier in heb.
De manga setjes zijn er weer bij de action! Inclusief 12 stiften, een highlight en een accentueerpen. Gister avond deze gemaakt ( ben echt totaal geen pro zoals sommigen hier hoor maar kleurde zo lekker weg)
Ik heb ook zo’n setje gekocht maar de stiften zijn echt vreselijk die erbij zitten. Heb ze zojuist al weggedaan. Daarnaast moet je nog alle lijnen nogmaals overtrekken. want ze verdwijnen als je er overheen gaat met de stift. Of is dat de bedoeling? Ik vind het geen succes. Terwijl ik de andere markers van decotime prima vindt werken. Deze vlekken echt heel erg, niet te doen.
Dat van die lijnen klopt wel, dat doe ik dan een beetje freestylend met die zwarte fineliner. Dat vlekken herken ik niet, wat jammer!
Mooi! En wat een leuke kleurplaat. Welk boek is dit?