Heb even op Vinted gekeken.
Nu een ohuhu voor 15 euro gekocht
En een koffer van de Action ![]()
Ik heb een nieuw kleurboek en vind hem echt heel leuk! Soms heb ik gewoon zin in kleuren en niet in kiezen en dan is deze echt perfect. Die stift van Faber Castell kleurt ook heel fijn.
Link?
ik vind kleuren leuk maar het lukt me niet door keuzestress haha
Haha, dit lijk me ook een goed boek voor als je bepaalde kleuren die je niet zo vaak gebruikt, wil opmaken.
Ik heb bijv. bepaalde kleuren blauw, groen en rood die zo donker zijn dat ik ze niet zo vaak gebruik en die blijven als laatste over.
@Hippe_kikker Ik denk dat het deze is:
Uit welk boek zijn de eerste 2 platen?
Fuzzy Hygge van Vivi Tinta, is ook wel echt mijn lieveling kleurboek nu.
Oh die heb ik hier ook liggen, maar ben ik nog niet in begonnen!
Ik heb ook even op Vinted gekeken want ik wil ook graag mijn voorraad uitbreiden, maar er zijn daar meerdere gewoon mensen die een koffer alcoholmarkers van de Action aanbieden voor 40 euro terwijl die bij de Action zelf maar 24,95 kost
Eentje schrijft zelfs dat ie er ‘nog een paar op voorraad’ heeft. Echt te sneu voor woorden, voorraad opkopen en dan met dikke winst doorverkopen…
Klopt. Mijne was 25 dus was opzich prima
Als het goed is liggen er nu ook weer stiften in de winkel.
https://www.action.com/nl-nl/p/3219368/decotime-twinmarkers/
Ah super, dan ga ik een dezer dagen een doosje proberen te scoren!
Bij mij liggen ze er weer! Heb ze vandaag gezien
Ik ben sinds deze week begonnen het is nog een beetje basis maar kan niet wachten om iets handiger te worden
Is dit nou een kleurplaat van een ‘cute’ beul die een kuiken duwt die schommelt op een strop?
![]()
![]()
![]()