Kleuren voor volwassenen

Heb even op Vinted gekeken.
Nu een ohuhu voor 15 euro gekocht
En een koffer van de Action :innocent:

4 likes

Ik heb een nieuw kleurboek en vind hem echt heel leuk! Soms heb ik gewoon zin in kleuren en niet in kiezen en dan is deze echt perfect. Die stift van Faber Castell kleurt ook heel fijn.

Samenvatting

12 likes

Link? :innocent: ik vind kleuren leuk maar het lukt me niet door keuzestress haha

1 like

Haha, dit lijk me ook een goed boek voor als je bepaalde kleuren die je niet zo vaak gebruikt, wil opmaken.
Ik heb bijv. bepaalde kleuren blauw, groen en rood die zo donker zijn dat ik ze niet zo vaak gebruik en die blijven als laatste over.

@Hippe_kikker Ik denk dat het deze is:

5 likes

Klopt inderdaad, deze is het! @Hippe_kikker

3 likes

Eindelijk eens tijd gehad om te kleuren! Ben in winter/kerstthema gebleven:

30 likes

Uit welk boek zijn de eerste 2 platen?

1 like

Fuzzy Hygge van Vivi Tinta, is ook wel echt mijn lieveling kleurboek nu.

1 like

Oh die heb ik hier ook liggen, maar ben ik nog niet in begonnen!

1 like

Ik heb ook even op Vinted gekeken want ik wil ook graag mijn voorraad uitbreiden, maar er zijn daar meerdere gewoon mensen die een koffer alcoholmarkers van de Action aanbieden voor 40 euro terwijl die bij de Action zelf maar 24,95 kost :clown_face: Eentje schrijft zelfs dat ie er ‘nog een paar op voorraad’ heeft. Echt te sneu voor woorden, voorraad opkopen en dan met dikke winst doorverkopen…

2 likes

Klopt. Mijne was 25 dus was opzich prima

1 like

Als het goed is liggen er nu ook weer stiften in de winkel.

https://www.action.com/nl-nl/p/3219368/decotime-twinmarkers/

3 likes

Ah super, dan ga ik een dezer dagen een doosje proberen te scoren!

3 likes

Bij mij liggen ze er weer! Heb ze vandaag gezien

3 likes

Heb vandaag deze plaat gemaakt!

10 likes

Heb voor kerst dit nieuwe kleurboek gekregen en ben tot nu toe zeer tevreden!

8 likes

Ik ben sinds kort ook weer aan het kleuren. Zo leuk om te doen :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ik ben sinds deze week begonnen het is nog een beetje basis maar kan niet wachten om iets handiger te worden

4 likes

Ik heb het kleuren ook weer helemaal gevonden nu het kerstvakantie is

33 likes

Is dit nou een kleurplaat van een ‘cute’ beul die een kuiken duwt die schommelt op een strop?

:grimacing::grimacing::grimacing:

4 likes