Kleuren voor volwassenen

Zo te zien wel 🫠

5 likes

Haha idd, ik zat ook al te kijken :open_mouth:

2 likes

Ja. Het is cozy spooky.
Er staan ook wel afbeeldingen in die iets gezelliger zijn zoals deze.

3 likes

Naast dat ik zelf veel aan het tekenen ben deze kerstvakantie ook weer mijn kleurboeken erbij gepakt voor wat ontspanning. Vind het toch lastig om de kleurplaten zo levendig te krijgen. Als ik zelf iets teken lukt het mij beter met schaduwen etc. Laatste kleurboek is van Merlijn waar je verschillende technieken met kleurpotlood leert.

18 likes

In het kader van meer offline zijn ben ik ook weer gaan kleuren! Deze vanmiddag gemaakt :smile:

16 likes

Weer een plaat gemaakt!

14 likes

Deze kwam niet helemaal goed uit de printer, maar toch ingekleurd

11 likes

Ben echt bijna elke dag aan het kleuren. En gemaakte platen af en toe aan het “veranderen” door dingen toe te voegen. Zo fijn zo zonder scherm :nerd_face:

15 likes

Die zijn super leuk!! Ik heb van de week Winter vol Liefde zitten kijken via Discord met een vriendin en tijdens ook gekleurd.

Ik ben er nog niet heel goed in :sweat_smile:

11 likes

Ik ben na een paar jaar weer verder aan het gaan in dit boekje. Deze ben ik nu mee bezig:

En dit heb ik eerder al afgemaakt:

11 likes

Het gaat er niet om of je er goed in bent, het gaat er om dat je het leuk vindt! Ik vind hem goed gelukt :smiling_face_with_three_hearts:

Leuk ook he B&B :sunglasses::joy:

3 likes

Hier ook bezig

7 likes

2 van afgelopen week :blush: Cozy Europe, vind dit echt een heel leuk boekje

10 likes

Ik heb deze van het weekend gemaakt. Al jullie kleurplaten zijn ook heel leuk!

14 likes

Ik heb voor het eerst bubbels gemaakt :star_struck:

30 likes

Hear hear! Ik ben niet zo precies en al helemaal niet handig met al die effectjes dus ik word soms een beetje onzeker als ik al die perfect gelukte kleurplaten online zie. Maar ik vind het wél superleuk en daar gaat het natuurlijk om!

9 likes

Hier mijn eerste kleurplaat met mijn nieuwe alcoholmarkers.

12 likes

Ik kijk daarom al helemaal niet meer op tiktok 🫣
Ik vond al mijn platen zooooo stom haha!
Je nieuwe boekje (en plaat!!) is erg tof! Welke is dat? :smile:

1 like

Thanks! Cozy Corner van CocoWyo.

1 like

Heel leuk! Wat heb je daarvoor gebruikt?

3 likes