Kleuren voor volwassenen

Koop je die gewoon bij de boekhandel oid?
Hier hebben ze helaas maar twee varianten… ik heb het idee dat online heel veel neppe in omloop zijn met dunne bladzijdes.

@zonderslaap thanks! Heel simpel is het. Je gebruikt de colorless blender als basis kleur. Als die nog nat is zet je kleine streepjes of stipjes in de kleuren die je wil. Ik heb een roze, groene en blauwe kleur gebruikt. Mogen elkaar best overlappen. Die kleuren ga je met diezelfde colorless blender uitblenden, als ze nog nat zijn. Je kan beter steeds kleinere oppervlakten maken op deze manier dan een groot vlak. Als alles droog is ga je met een witte pen rondjes maken

2 likes

Ik heb hem voor mijn verjaardag gehad, maar ik zag deze kleurboeken laatst ook bij Pipoos! Inderdaad lekker dik papier, al leg ik er wel altijd een extra papiertje onder ivm doordrukken.

1 like

Gekke vraag misschien maar wat doen jullie met volgekleurde boeken? Ik heb nu een handjevol en vond het ergens zonde om ze weg te doen. Aan de andere kant gebruik ik ze ook niet meer.

1 like

woooow super COOL!

2 likes

Ik doe ze gewoon weg, hecht er toch niet echt waare aan het is echt voor mij voor ontspanning.

3 likes

Ik heb nog nooit een kleurboek vol gekleurd. Ben wel hard op weg met de eerste. Mag pas een nieuwe kopen als ik deze vol heb, dus ben nu allemaal “stomme” platen aan het maken. Mij kennende bewaar ik het boek, als de hoarder die ik ben :smiling_face_with_tear:

3 likes

Nog maar 1 volgekleurd kleurboek maar ik nam een foto van de kleurplaten die ik het mooist vond en daarna gooide ik het kleurboek weg.

Vorige week eindelijk deze plaat afgewerkt

Het komt uit een kleurboek dat gebaseerd is op het werk van Gaudi, allemaal geometrische prenten. Ik heb het gekocht in een museumshop in Barcelona

9 likes

Ik heb echt bewondering voor mensen die volle kleurboeken hebben! Ik heb er twaalf waarin een paar pagina’s gekleurd zijn :melting_face:

1 like

Kan je er misschien geen verjaardagskaartjes of kaartjes voor bij je vinted pakketjes van maken?

2 likes

Late to the party… gisteren de alcoholmarkers van Decotime gebruikt (de koffer met 300 markers) gebruikt op een verjaardag en het was heel erg leuk, maarja natuurlijk is die koffer niet meer te verkrijgen. Iemand nog een tip waar ik een soortgelijke kan aanschaffen?

2 likes

Ik zag op pepper voorbij komen dat de 200 stuks in de aanbieding komen bij de action vanaf 20 januari

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/vanaf-20-januari-decotime-twinmarkers-xxl-set-200-stuks-388747n

3 likes

Dankjewel

1 like

Leuk idee! Daar kan ik wel mee verder.

Wat betreft die 300-markers; vroeg of laat komen ze weer terug. Ofwel de koffer, ofwel een kleinere set. Soms staan ze ook op Vinted of Marktplaats maar het wisselt per aanbieder of ze er een redelijke prijs voor vragen. Er zitten ook handelaars bij die de boel opkopen en er veel geld voor willen en dan heb ik liever geduld dan dat ik dat soort praktijken in stand hou. :sweat_smile:

2 likes

Ik ben in m’n hobby-tijd vooral bezig met keramiek, maar m’n kind vroeg dit weekend om even samen te kleuren. :relaxed:

21 likes

Pohh. ik zie het ja, inderdaad een koffer waar 55 euro of meer voor wordt gevraagd.

1 like

Als 'ie ongebruikt is, is dat nog wel een nette prijs (nieuw bij Action was hij bij mijn weten rond de 70 euro).

Ze zouden van vandaag beschikbaar staan maar ik kan ze niet aanklikken.

1 like

https://shop.action.com/nl-nl/p/8721042516954/decotime-twinmarkers-xxl-set?utm_source=awin&utm_medium=affiliate&utm_content=1063969&aw_affid=1063969&awc=25288_1768930456_20ddffa13af894ffc2c1c5b64c076d39&utm_source=awin&utm_medium=affiliate&utm_content=1063969&aw_affid=1063969&awc=25288_1768935812_e3cf0bbfad9487b6acf0234b174e33ec

Hier ook niet?

5 likes

Zijn deze stiften fijn?
Mijn stiften raken op en ik heb geen zin om er een godsvermogen aan uit te geven :smiling_face_with_tear:

Edit: besteld :joy:

1 like

Ik heb ze vandaag binnen gekregen en ik vind ze super fijn!

2 likes