Kleuren voor volwassenen

Misschien is een tijd wel een goed idee haha, dan ben ik zelf ook meer gemotiveerd om er sneller aan te beginnen.

1 like

Haha lastig. Het moet ook niet te veel als moeten gezien worden, wil ook nu niet een heel reglement gaan maken haha!
Weet ook niet hoe streng er qua copyright op dit soort dingen wordt gelet, dus weet ook niet of ik telkens ‘risico’ wil lopen op problemen.

Eerst maar eens zien hoeveel gekleurde kleurplaten er over een week in het andere topic staan.

1 like

Had idd de foto’s van de 5 keuzes al gauw verwijderd vanmorgen haha!

Thanks allemaal voor het meedenken, ik voel me nu een beetje als de topic volspammer, sorry!

1 like

Ik krijg ze niet mooi op 1 A4 geprint, hoe doen jullie dat?

Heb deze ook nog afgemaakt vanavond!

7 likes

Sorry voor de dubbelpost, maar vandaag heb ik deze gemaakt!

5 likes

10 likes

Ik heb ze geopend in Photoshop en opgeslagen als PDF.

5 likes

Ah ik wil ook graag meedoen. Waar kan ik de kleurplaten vinden?:see_no_evil:

Ik zal even kijken of het lukt je toe te voegen.

Edit: volgens mij is het gelukt.

Het is gelukt. Dankjewel!

1 like

Metallic stiften uit China. Heb niet iedere kleur uitgetest maar wat ik heb uitgetest bevalt me goed. Er mist 1 op de foto want dat is een witte.


Ik moet het kleuren snel weer eens oppakken maar heb mijn hoofd er niet echt naar staan op dit moment.

1 like

Gisteren kocht ik dit in Ikea:

en vulde ik dit met de Twinmarkers van de Action:

Ik kan gewoon meer stiften gaan kopen :open_mouth: :stuck_out_tongue:
Maar nu eerst bureautje weer opruimen…

7 likes

Markers kun je beter liggend bewaren. :flushed: Ik wou ze ook allemaal rechtop neerzetten maar werd mij hard afgeraden door meerdere mensen.

1 like

Lap. Ik snap het wel. Want heb de andere stiften onderste boven er in gezet, opdat de inkt niet uitdroogt. Dan gaan we iets anders moeten zoeken.

Dank je wel :blush:

Thaaaanks! Ga ze nu meteen neerleggen :grimacing:


Steeds meer markers gaan leeg bij mij :cry: Niet zo gek want heb het al een tijdje maar wel stom en zit nog niet op genoeg lege markers om ze na te bestellen (volgens mij is het een set van 36 die je moet bestellen).

5 likes

Welke markers gebruik je? Ik kleur op dit moment alleen met stabilo fineliners en stiften, maar ben op zoek naar betere, maar wil ook geen fortuin uitgeven haha

Die huidskleur die je gebruikt hebt, is trouwens ook heel mooi, dat kan ik nu dus niet met die stabilos (geen geschikte kleuren)

https://nl.aliexpress.com/item/TOUCHNEW-30-40-60-80-Colors-Art-Markers-Alcohol-Based-Markers-Drawing-Pen-Set-Manga/32828114696.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.3fcd2e0erM9lsf

Ik heb een ander merk maar is allemaal hetzelfde. De markers die ik heb heet touchliit maar is allemaal 1 pot nat. Zie nu dat eBay hem nog wel heeft maar geen verkopers meer waar je zelf kan samenstellen en dat wil ik altijd graag want ik heb alle kleuren al. Bij deze link kun je ook niet samenstellen maar setprijzen zijn op dit moment wel goedkoper bij deze.

1 like