Kleuren voor volwassenen

Ik zou ook wel graag mee willen doen, heb alleen het kleurboek niet!

Ze scant hem in en dan kun je hem uitprinten!

Ik heb de kleurplaat misschien niet meer omdat ik met markers kleur (dus achterkanten worden onbruikbaar) en ik heb deze van mijn moeder overgenomen en die had ook wel wat erin gekleurd. Stuur me voor de zekerheid maar wel.

1 like

Wat een leuk kleurboek! Ik leg tegenwoordig gewoon wat velletjes a4 papier onder de tekening die ik aan het inkleuren ben om dat tegen te gaan.

Lees al tijdje mee, maar zou ook graag mee willen doen

Ja ik normaal ook! Maar deze is dubbelzijdig, dus je verpest dan meteen de plaat die op de achterkant zit :frowning_face:

Ik wil ook graag mee doen!

Ik wil ook super graag meedoen.

Als iedereen die mee wil doen even in de poll stemt, dan komt het helemaal goed!

1 like


Yasss ik heb de smaak te pakken. Zo ontspannend. :blush:

5 likes

Ik heb laatst de alcohol based twin markers van de action gekocht en ben er zo blij mee! Vrij egale kleuren en veel kleuropties. Wel jammer dat ze erg door drukken. Ik ga binnenkort denk ik weer opzoek naar een leuk kleurboek me vooral bloemen. Merk dat ik dat het fijnste vind om te kleuren.

1 like

Is er al er PM groep? Ik heb gestemd maar nog niets gezien haha

Nee tot vandaag kan er gestemd worden en donderdag maak ik een pm groep aan

1 like

De forummers die gestemd hebben, hebben als het goed is allemaal een berichtje gekregen van me. Kon maximaal 30 geadresseerden in een PB zetten, dus het zijn twee aparte berichten geworden. Heb je 'm niet ontvangen, laat dan even weten!

Ik zat te denken om een apart topic aan te maken voor de gemaakte kleurplaten, om niet heel dit topic vol te spammen met 40 kleurplaten. @Nescio @boemboem @Mhysa mag ik hier een topic voor maken of is dit topicvervuiling aangezien het strikt genomen in dit topic past? :stuck_out_tongue:

10 likes

Super!

Kleurplaten kunnen in dit topic worden geplaatst!

2 likes

Waaah ben een paar dagen niet geweest hier en heb nu een boel gemist. Welke gaan we maken enzeauuu? Moet je zelf dat boek hebben of niet?

Ik voeg je wel even toe in het bericht waar ik de platen heb gedeeld!

1 like

Goed geregeld @MACdonalds!! Ik ga ze morgen op werk printen.

Is het de bedoeling om ze allebei te maken of echt maar eentje? Of gewoon lekker eigen keuze? Haha

1 like

Wat jullie leuk vinden! Mag allebei, mag eentje, alles mag :wink:

1 like

Thanks voor het organiseren @MACdonalds! Staat er een tijd voor? Ik bedoel: het is geen wedstrijd, maar bijvoorbeeld na zoveel tijd een nieuwe kleurplaat?

Ik kleur nauwelijks maar wil het wel graag meer doen. Ik zie het al gebeuren dat jullie bij kleurplaat 5 zijn als ik nog met de eerste moet beginnen :roll_eyes:

1 like