Kleuren voor volwassenen

Waaah ben een paar dagen niet geweest hier en heb nu een boel gemist. Welke gaan we maken enzeauuu? Moet je zelf dat boek hebben of niet?

Ik voeg je wel even toe in het bericht waar ik de platen heb gedeeld!

Goed geregeld @MACdonalds!! Ik ga ze morgen op werk printen.

Is het de bedoeling om ze allebei te maken of echt maar eentje? Of gewoon lekker eigen keuze? Haha

Wat jullie leuk vinden! Mag allebei, mag eentje, alles mag :wink:

Thanks voor het organiseren @MACdonalds! Staat er een tijd voor? Ik bedoel: het is geen wedstrijd, maar bijvoorbeeld na zoveel tijd een nieuwe kleurplaat?

Ik kleur nauwelijks maar wil het wel graag meer doen. Ik zie het al gebeuren dat jullie bij kleurplaat 5 zijn als ik nog met de eerste moet beginnen :roll_eyes:

Misschien is een tijd wel een goed idee haha, dan ben ik zelf ook meer gemotiveerd om er sneller aan te beginnen.

Haha lastig. Het moet ook niet te veel als moeten gezien worden, wil ook nu niet een heel reglement gaan maken haha!
Weet ook niet hoe streng er qua copyright op dit soort dingen wordt gelet, dus weet ook niet of ik telkens ‘risico’ wil lopen op problemen.

Eerst maar eens zien hoeveel gekleurde kleurplaten er over een week in het andere topic staan.

Had idd de foto’s van de 5 keuzes al gauw verwijderd vanmorgen haha!

Thanks allemaal voor het meedenken, ik voel me nu een beetje als de topic volspammer, sorry!

Ik krijg ze niet mooi op 1 A4 geprint, hoe doen jullie dat?

Ctrl + p en dan de schaal bepalen qua percentage?

Heb deze ook nog afgemaakt vanavond!

Sorry voor de dubbelpost, maar vandaag heb ik deze gemaakt!

Ik heb ze geopend in Photoshop en opgeslagen als PDF.

Ah ik wil ook graag meedoen. Waar kan ik de kleurplaten vinden?:see_no_evil:

Ik zal even kijken of het lukt je toe te voegen.

Edit: volgens mij is het gelukt.

Het is gelukt. Dankjewel!

Metallic stiften uit China. Heb niet iedere kleur uitgetest maar wat ik heb uitgetest bevalt me goed. Er mist 1 op de foto want dat is een witte.

Ik moet het kleuren snel weer eens oppakken maar heb mijn hoofd er niet echt naar staan op dit moment.

Jullie hebben me om. Vandaag even een rondje action/bruna doen! Ik denk dat dit wel wat ontspanning biedt.