Kleuren voor volwassenen

Gisteren kocht ik dit in Ikea:

en vulde ik dit met de Twinmarkers van de Action:

Ik kan gewoon meer stiften gaan kopen :open_mouth: :stuck_out_tongue:
Maar nu eerst bureautje weer opruimen…

Markers kun je beter liggend bewaren. :flushed: Ik wou ze ook allemaal rechtop neerzetten maar werd mij hard afgeraden door meerdere mensen.

Lap. Ik snap het wel. Want heb de andere stiften onderste boven er in gezet, opdat de inkt niet uitdroogt. Dan gaan we iets anders moeten zoeken.

Dank je wel :blush:

Thaaaanks! Ga ze nu meteen neerleggen :grimacing:

Steeds meer markers gaan leeg bij mij :cry: Niet zo gek want heb het al een tijdje maar wel stom en zit nog niet op genoeg lege markers om ze na te bestellen (volgens mij is het een set van 36 die je moet bestellen).

Welke markers gebruik je? Ik kleur op dit moment alleen met stabilo fineliners en stiften, maar ben op zoek naar betere, maar wil ook geen fortuin uitgeven haha

Die huidskleur die je gebruikt hebt, is trouwens ook heel mooi, dat kan ik nu dus niet met die stabilos (geen geschikte kleuren)

https://nl.aliexpress.com/item/TOUCHNEW-30-40-60-80-Colors-Art-Markers-Alcohol-Based-Markers-Drawing-Pen-Set-Manga/32828114696.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.3fcd2e0erM9lsf

Ik heb een ander merk maar is allemaal hetzelfde. De markers die ik heb heet touchliit maar is allemaal 1 pot nat. Zie nu dat eBay hem nog wel heeft maar geen verkopers meer waar je zelf kan samenstellen en dat wil ik altijd graag want ik heb alle kleuren al. Bij deze link kun je ook niet samenstellen maar setprijzen zijn op dit moment wel goedkoper bij deze.

Ah thx! Die zien er idd goed uit, en prijs valt ook nog mee!

Zoals ik van het weekend al schreef, jullie hebben me aangestoken :grin:. Vandaag naar de action geweest voor stiften en een kleurboek. De eerste is af!

vandaag deze mok gekleurd :smile:

Zijn we al toe aan een nieuwe plaat? Of ben ik nu te snel? :flushed:

Heb je ze allebei al gemaakt? Anders zou je de andere kunnen doen.

Haha ik wil ook nieuwe! Heb er één gekleurd al eventjes terug en die andere vind ik stom om te kleuren :see_no_evil:

Onze stabilo 68 zwart is op, dus wil ik een nieuwe bestellen. Misschien wel met wat meer aparte kleurtjes erbij. Weet iemand misschien een website zonder verzendkosten? Of bestaat dat niet haha. Dan ga ik wel gewoon de stad in. Bij ons heeft de boekhandel zoiets vast wel.

Hmmm, domme vraag misschien maar oke ‘die bestaan niet’: zijn markers net zoals markeerstiften? Dus dat als je er de tweede keer overheen gaat, de kleur donkerder wordt? Is dat niet vervelend met kleuren? Ik kleur heel graag, nu nog met stabilo potloden, maar stiften lijkt me ook leuk en fijn!
Ben zaterdag jarig dus lijkt me een leuk cadeau, maar wil wel even ‘de goede’ kiezen dan! :blush:

Dit ligt heel erg aan de kwaliteit van de stiften/markers. Copic markers zijn bijvoorbeeld heel goed, maar duur. Er zijn wel veel dupes hiervan. Action heeft er bijvoorbeeld ook.

Ik gebruik de Stabilo markeerstiften. De normale set en de pastelkleurtjes. Ik vind dit zelf fijn werken want met potlood krijg ik snel pijn aan mijn handen. Het drukt wel op de pagina erachter door maar dat is volgens mij altijd met stift/marker.

Stiften hoeven niet altijd door te drukken, markers doen dat idd wel altijd. Maar ik bedoel wel permanente markers, markeerstiften gebruik ik niet.

Ben begonnen met weer een andere plaat!