Bij mij bloeden die ook een beetje (op dun papier) dus kleur niet helemaal tot het lijntje, maar de inkt trekt dan wel net tot aan de rand door (klinkt dit logisch?)
Ik doe ook wat @vitaminwater zegt, niet volledig tegen de rand kleuren. De eerste keren dacht ik dat het aan mij lag.
Op te dun papier werkt dit niet.
Poeh dat weet ik niet eerlijk gezegd.
Volgende keer ga ik toch 2 keer nadenken of ik de achtergrond ook inkleur. Het bruine is donkerder uitgevallen dan ik hoopte. 
Ik heb me helemaal mee laten slepen door dit topic, kleurboek en stiften zijn gister binnen gekomen dus ben vandaag aan de slag gegaan. Vind het echt chill om eens wat anders te doen dan doods naar m’n mobiel staren.
Eerste creatie is af
Dochter en ik zijn er wel aan toe hoor! Als iemand een mooie kan inscannen, doen wij weer mee.
We kunnen ook een 4 kleuren challenge er aan verbinden. Dus kies 4 kleuren uit en kleur daar je hele kleurplaat mee in.
Da’s een leuke!
Echt of sarcastisch? Haha 
Mooi! Toevallig perfecte kleuren gepakt ook nog.
Die highlights zijn een goed idee, waar doe je dat mee?
Highlights? Omg je bent geniaal, ziet er echt 100x leuker uit
Ik hoop trouwens niet nu ik heb geopperd om een tweede ronde gezamenlijke kleurplaten te doen, dat er wordt gewacht op een kleurplaat van mij hahaha, ik heb twee hele saaie action boeken
waarvan 1 met pixels dus sowieso ongeschikt ben ik bang
Misschien kunnen we er gewoon een paar van op internet halen ? Daar zijn er genoeg te vinden.
Ik vond bijvoorbeeld onderstaande via een link op Dover Publications. Toen zag ik op de homepagina een knopje “Free Samples”, heb mij aangemeld en werd naar deze pagina gestuurd. http://www.doverpublications.com/sampler/intro
Ik ben net speciaal naar buiten gegaan voor meer stiften, had nu alleen zo’n kinderpak waar niet eens lichtgroen in zat. Mede door dit topic, bedankt dus dat ik niet de hele dag binnen heb gezeten!

]