Kleuren voor volwassenen

Ja die bedoelde ik inderdaad!

Heb de laatste tijd niet meer zoveel gekleurd, maar heb er door dit topic weer helemaal zin in! Zal het posten als ik er een op deze manier af heb :slight_smile:

1 like

Een goed idee ! :smiley:

Dan kun je sowieso het beste stiften op waterbasis nemen, uit mijn ervaring drukken die niet door. Stiften op alcoholbasis drukken dacht ik meer door. Ik kleur zelf met de Crayola supertips stiften. Deze drukken amper door en kleuren niet streperig. Grootste voordeel: ze zijn onwijs goedkoop - 50 kleurtjes voor zo’n € 10,-

1 like

en @Hertje @Donna @Keukenkastje @Fenayi : Bedankt allemaal. Het is inderdaad gewoon een kwestie van durven en loslaten dat het misschien niet mooi kan zijn. Controle loslaten is sowieso wel een dingetje voor mij dus misschien is dit wel een goede oefening :slight_smile: Ik ga denk ik eens kijken voor die Crayola supertips, die zijn inderdaad niet zo duur.

@Fenayi, Die set die je toonde is inderdaad wel wat duur, maar ik zag van dat merk deze set: https://www.bol.com/nl/p/viltstiften-faber-castell-connector-koffer-80-stuks/9200000092726233/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DMMTUNKNOWN%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D1%26itm_id%3D9200000092726233&bltgh=mo8w6sglnhc01xpRhZxKLA.1_5_6.7.ProductImage
Zou dat ook goed zijn?

3 likes

Is er animo voor nog een nieuwe “gezamenlijke” kleurplaat? Lijkt mij heel leuk!

6 likes

Bij mij bloeden die ook een beetje (op dun papier) dus kleur niet helemaal tot het lijntje, maar de inkt trekt dan wel net tot aan de rand door (klinkt dit logisch?)

1 like

Ik doe ook wat @vitaminwater zegt, niet volledig tegen de rand kleuren. De eerste keren dacht ik dat het aan mij lag.

1 like

Op te dun papier werkt dit niet.

1 like

Poeh dat weet ik niet eerlijk gezegd.

Jaaa

Volgende keer ga ik toch 2 keer nadenken of ik de achtergrond ook inkleur. Het bruine is donkerder uitgevallen dan ik hoopte. :sweat_smile:

6 likes

Ik heb me helemaal mee laten slepen door dit topic, kleurboek en stiften zijn gister binnen gekomen dus ben vandaag aan de slag gegaan. Vind het echt chill om eens wat anders te doen dan doods naar m’n mobiel staren.

Eerste creatie is af

10 likes

Dochter en ik zijn er wel aan toe hoor! Als iemand een mooie kan inscannen, doen wij weer mee.
We kunnen ook een 4 kleuren challenge er aan verbinden. Dus kies 4 kleuren uit en kleur daar je hele kleurplaat mee in.

3 likes

Da’s een leuke!

1 like

Echt of sarcastisch? Haha :see_no_evil:

Oeeh ja 4 kleurenchallenge is echt leuk! Had laatst ook die challenge (blind kleuren gepakt) gedaan met een actionkleurplaat (mocht van mezelf wel highlights en goud toevoegen). Hier het resultaat:

13 likes

Mooi! Toevallig perfecte kleuren gepakt ook nog.
Die highlights zijn een goed idee, waar doe je dat mee?

Laatste twee platen die ik gemaakt heb!

9 likes

Jaa had eerst wel 4 groenblauwe gepakt dus mocht van mezelf 1 opnieuw pakken om het wel een beetje leuk te houden haha. De highlights doe ik met een witte metallic twinmarker van de action, werkt top!

1 like

Highlights? Omg je bent geniaal, ziet er echt 100x leuker uit

1 like