Kleuren voor volwassenen

Misschien kunnen we er gewoon een paar van op internet halen ? Daar zijn er genoeg te vinden.

Ik vond bijvoorbeeld onderstaande via een link op Dover Publications. Toen zag ik op de homepagina een knopje “Free Samples”, heb mij aangemeld en werd naar deze pagina gestuurd. http://www.doverpublications.com/sampler/intro

[]

7 likes

Oh die lijken me heeel tof om te doen ja! Weer even de leukste uitkiezen en een poll maken?

1 like

4 likes

Oh yes ik ga vanavond meteen die met de kat en gitaar maken. Nu al zin in.

1 like

Vandaag aan een nieuwe begonnen.

6 likes

3 likes

Zit tijdelijk in de ziektewet en kleuren helpt me op dit moment enorm ontspannen!

8 likes

Vandaag maar even een simpele gedaan, wordt soms zo gek van dat gepriegel

7 likes

Ik ben net speciaal naar buiten gegaan voor meer stiften, had nu alleen zo’n kinderpak waar niet eens lichtgroen in zat. Mede door dit topic, bedankt dus dat ik niet de hele dag binnen heb gezeten!

5 likes

Dit heeft te lang geduurd om te kleuren op iPad.

6 likes

Zoveel werk met waterverf

9 likes

Deze gemaakt, moest van mezelf kleuren pakken die ik normaal niet echt pak. Best tevreden met het resultaat.

9 likes

(Excuses voor het dubbelposten)

Heb nog twee andere platen gemaakt vandaag,

(de kroon close-up)

9 likes

Een goede vriendin komt zo hier kleuren. Even alle kerst stress ontvluchten .

Denk dat ik wel genoeg kleurtjes heb :joy:

16 likes

Oh dit klinkt echt heel leuk. Helaas geen vriendinnen die kleuren hier, maar heel veel plezier samen!

2 likes

Jeeeuuuuzes wat veel kleurtjes! Waar zijn die stiften onderaan van, die je in zoveel kleuren hebt? Zijn dat ook twin markers met alcohol?

Heb ik via Ali besteld! Ik heb 100 kleuren.

Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress

Ik vind ze lekker kleuren. Zweeft een beetje over het papier .
Maar smaken verschillen natuurlijk.
Groene is een metallic stift op alcohol basis

2 likes

Oh dat is jammer ! :frowning:

Hierna nog maar 1 plaat in dit boek :pensive:. Mijn volgende boek wordt vogels en bloemen, daar heb ik ook wel zin in!

5 likes