Kleuren voor volwassenen

Jaaa

Ja leuk!

Zojuist aan een nieuwe begonnen. Morgen naar de bedrijfsarts en zie er tegenop. Gelukkig kan ik hier mijn hoofd mee leegmaken!

Volgende keer ga ik toch 2 keer nadenken of ik de achtergrond ook inkleur. Het bruine is donkerder uitgevallen dan ik hoopte. :sweat_smile:

Ik heb me helemaal mee laten slepen door dit topic, kleurboek en stiften zijn gister binnen gekomen dus ben vandaag aan de slag gegaan. Vind het echt chill om eens wat anders te doen dan doods naar m’n mobiel staren.

Eerste creatie is af

Dochter en ik zijn er wel aan toe hoor! Als iemand een mooie kan inscannen, doen wij weer mee.
We kunnen ook een 4 kleuren challenge er aan verbinden. Dus kies 4 kleuren uit en kleur daar je hele kleurplaat mee in.

Da’s een leuke!

Ja ik zit ook echt met plezier te wachten op een nieuwe uitdaging

Echt of sarcastisch? Haha :see_no_evil:

Nee echt! Ik vond het super leuk!

Oeeh ja 4 kleurenchallenge is echt leuk! Had laatst ook die challenge (blind kleuren gepakt) gedaan met een actionkleurplaat (mocht van mezelf wel highlights en goud toevoegen). Hier het resultaat:

Mooi! Toevallig perfecte kleuren gepakt ook nog.
Die highlights zijn een goed idee, waar doe je dat mee?

Laatste twee platen die ik gemaakt heb!

Jaa had eerst wel 4 groenblauwe gepakt dus mocht van mezelf 1 opnieuw pakken om het wel een beetje leuk te houden haha. De highlights doe ik met een witte metallic twinmarker van de action, werkt top!

Highlights? Omg je bent geniaal, ziet er echt 100x leuker uit

Ik hoop trouwens niet nu ik heb geopperd om een tweede ronde gezamenlijke kleurplaten te doen, dat er wordt gewacht op een kleurplaat van mij hahaha, ik heb twee hele saaie action boeken
:grimacing: waarvan 1 met pixels dus sowieso ongeschikt ben ik bang

Aah lief, dankje!

Misschien kunnen we er gewoon een paar van op internet halen ? Daar zijn er genoeg te vinden.

Ik vond bijvoorbeeld onderstaande via een link op Dover Publications. Toen zag ik op de homepagina een knopje “Free Samples”, heb mij aangemeld en werd naar deze pagina gestuurd. http://www.doverpublications.com/sampler/intro

[]

Oh die lijken me heeel tof om te doen ja! Weer even de leukste uitkiezen en een poll maken?

Oh yes ik ga vanavond meteen die met de kat en gitaar maken. Nu al zin in.