Kleuren voor volwassenen

Ik doe er zelf altijd 2 papiertjes tussen.

1 like

Super! Bedankt voor je reacties. Als je het goed vindt, mag ik dan je foto’s aan mijn oma laten zien? Kan ze kijken of de platen ook iets voor haar zijn :blush:
Klinkt ideaal voor markers in ieder geval!

Super lief! Dankjewel!

1 like

Ja dan weetje zeker dat het niet doordrukt :slight_smile: (En het is ook nog eens handig om te testen welke kleur je stift is)

1 like

Ja ze vindt het fantastisch! Ze ziet niet heel goed meer en heeft niet meer zo’n vaste hand (ze is 85), dus het is niet het mooiste of netste werk. Wel geniet ze er onwijs veel van! Ze heeft nu een erg groot, dik en lomp kleurboek waar ze de platen niet zo mooi van vindt. Dit is dan een leuk boek voor haar voor de afwisseling

1 like

Twee afgewerkt !

14 likes

Ooh, hij is echt gaaf geworden! Ik vind wel echt leuk om te zien hoe anders deze plaat eruit ziet dan mijn versie ervan, grappig hoe mensen er totaal andere dingen uit kunnen halen.

1 like

Wauw wat een mooie tekeningen!


Vandaag ook weer begonnen. Vaak geen zin om te beginnen maar als ik bezig ben wil ik niet meer stoppen.

6 likes

Weet iemand nog een leuk kleurboek met dik papier? Boeken van Hanna Karlzon zijn leuk maar ik wil even wat anders. Ik heb best veel kleurboeken maar veel is niet echt geschikt voor markers.

Jade Summer misschien? Eenzijdig met zwarte achterkant, alsnog wel blaadje achter leggen

2 likes

Is het een beetje dik papier? Als het papier dun is dan gaat het inkt van de markers vloeien namelijk.

1 like

Ik gebruik zelf altijd markers erin en gaat bij mij goed, vloeit wel een beetje. Echt dik, nee, maar ook niet super dun ofzo.

Deze twee gemaakt!

10 likes

Vandaag deze gemaakt, in mn nieuwe boek! (Delfts blauw: Flora en Fauna). Heb deze met potloden gemaakt, aangezien dit boek soms doorlopende platen heeft.

Dit zijn de potloden die ik heb, en ze zijn erg aan te raden.

6 likes

Weer eentje klaar!

11 likes

Tijdje niet gekleurd maar ik heb de smaak weer te pakken!

7 likes


Ben echt blij met mijn nieuwe boek

7 likes

Ik vind zelf Stabilo fijne normale stiften en deze ook:

Maar Faber-Castell is niet goedkoop maar zweren wel veel mensen bij die veel kleuren, ook hun potloden maar ik ben zelf niet zo dol op potloden.

Ik ga vanavond of morgen ook maar weer eens kleuren.

2 likes

Ik durf dat niet te zeggen eigenlijk.

1 like