Super lief! Dankjewel!
Ja dan weetje zeker dat het niet doordrukt (En het is ook nog eens handig om te testen welke kleur je stift is)
Ja ze vindt het fantastisch! Ze ziet niet heel goed meer en heeft niet meer zo’n vaste hand (ze is 85), dus het is niet het mooiste of netste werk. Wel geniet ze er onwijs veel van! Ze heeft nu een erg groot, dik en lomp kleurboek waar ze de platen niet zo mooi van vindt. Dit is dan een leuk boek voor haar voor de afwisseling
Ooh, hij is echt gaaf geworden! Ik vind wel echt leuk om te zien hoe anders deze plaat eruit ziet dan mijn versie ervan, grappig hoe mensen er totaal andere dingen uit kunnen halen.
Wauw wat een mooie tekeningen!
Vandaag ook weer begonnen. Vaak geen zin om te beginnen maar als ik bezig ben wil ik niet meer stoppen.
Weet iemand nog een leuk kleurboek met dik papier? Boeken van Hanna Karlzon zijn leuk maar ik wil even wat anders. Ik heb best veel kleurboeken maar veel is niet echt geschikt voor markers.
Is het een beetje dik papier? Als het papier dun is dan gaat het inkt van de markers vloeien namelijk.
Vandaag deze gemaakt, in mn nieuwe boek! (Delfts blauw: Flora en Fauna). Heb deze met potloden gemaakt, aangezien dit boek soms doorlopende platen heeft.
Dit zijn de potloden die ik heb, en ze zijn erg aan te raden.
Ik vind zelf Stabilo fijne normale stiften en deze ook:
Maar Faber-Castell is niet goedkoop maar zweren wel veel mensen bij die veel kleuren, ook hun potloden maar ik ben zelf niet zo dol op potloden.
Ik ga vanavond of morgen ook maar weer eens kleuren.
Ik durf dat niet te zeggen eigenlijk.
Ik ben enorm fan van de Crayola Supertips! Zijn onwijs goedkoop en in sets van bijv. 50 en 100 te koop en hebben een dunne punt maar ook een plat ‘‘vlak’’ waarmee je kunt kleuren zegmaar. En je kunt er ook mee brushletteren.
Hi dames. Nog iemand actief hier, of inmiddels allemaal andere hobby’s…?
Ik heb het kleuren pas vrij recent écht ontdekt (heel cliché door een burn-out/depressie; moet van de huisarts dingen doen die leuk of ontspannend zijn). Ben dus nogal late to the party wat betreft deze misschien al wat verouderde trend… Heb een hele poos geleden al wel wat gekleurd, maar had nooit genoeg tijd/ruimte in m’n hoofd.
*** Edit iets meer info: de laatste weken dus wat nieuwe leuke kleurboeken gekocht, van alles en nog wat aan stijlen (van mandala’s tot psychedelische prenten tot grayscale ‘droom-achtige platen), en kwalitatieve potloden en stiften (Faber Castell) wat het plezier vergroot voor mij. Heerlijk burgerlijk en stressverlagend vind ik het.
Ben alleen nogal kritisch en vind het niet snel goed bij mezelf, dat is ook meteen m’n grootste valkuil met tekenen en kleuren, dat ik me ga ergeren en het opgeef. :’) Terwijl het primair om de ontspanning zou moeten gaan.
Ik ben bang dat het inmiddels een beetje uitgestorven is hier, maar wie weet hangen er stiekem nog kleurfanatiekelingen rond!
Sorry trouwens dat ik alles een jaar na dato als een malle aan het liken ben hier (om 4.00 uur ‘s nachts lol, leve insomnia) maar jullie inspireren me