Kleuren voor volwassenen

Uit welk boek komen de platen? Zien er erg mooi uit!

Juwelenkistje van Hanna Karlzon :blush:
Ik ben echt verliefd op bijna elke plaat, zo mooi!

1 like

Weer twee af! :blush:

Zijn er nog meer mensen aan het kleuren?

3 likes

Mooi! Ja, juwelenkistje is echt een prachtig boek. Ik heb nu 2 kleurplaten gedaan in dat boek.

Ik ben nu bezig in een boek van Maria Trolle (Botanische tuin). Die pagina heeft al een zwarte achtergrond, en dat is ook wel eens heel leuk om te doen!!

8 likes

Heb weer eens een plaat gedaan!

3 likes

Na een aantal maanden mijn kleurboek weer uit de kast gehaald!

10 likes

Ben best blij met het eindresultaat van deze plaat!

5 likes

Heb van de week soulmates van Hannah Karlzon gekocht en gelijk een plaat gemaakt! Ben best tevreden, alleen jammer dat de marker die ik gebruikt heb voor de huid minder goed reageerde op het papier.

2 likes

Ooh, dit is was een van mijn favoriete platen in karakter! Misschien iets met blauwtinten, of wat meer naar pastel roze of lila? Gezien de kleuren van het haar?

1 like

Na een hele tijd niet gekleurd te hebben, ben ik ook weer met een plaat begonnen :blush:

8 likes

Heb deze vandaag bij de Bruna gekocht, en gelijk twee boekenleggers ingekleurd!

Heb al een tijdje niet gekleurd dus dan is dit een fijn formaat om mee te beginnen.

3 likes

Ja, misschien ik wel! Ik heb nu een beetje teveel gedronken dus vind alles leuk :face_with_hand_over_mouth:, maar is mss een goede manier om weer eens aan het kleuren te gaan :smile:

2 likes

Ik zou het ook wel leuk vinden!

1 like

Weer wat gekleurd vandaag! Plaat komt uit Soulmates, van Hannah Karlzon.

1 like

Digitaal kleuren ontdekt met mijn tablet. Afbeelding is ingescand en verder met stylus ingekleurd.

6 likes

Ben lekker late to the party haha. Heb zelf eigenlijk alleen kleurboeken van Thomas Pavitte, maar die ben ik hier maar 1x tegengekomen. Kennen jullie zijn boeken niet?


Querkles is kleuren op nummer, bij Spiroglyphics kleur je twee ringen die die constant verschillen qua dikte waardoor je dus uiteindelijk er bijvoorbeeld gebouwen in ziet.

12 likes

Wow wat gaaf! Dat met die spiralen lijkt me erg leuk om te doen. Nog nooit eerder van gehoord!

Ik heb er meteen één uitgeprint om te proberen haha. Erg leuk! Alleen mijn potloden zijn hier niet geschikt voor. :joy:

Haha ja daarom doe ik 't ook met stiften, dan zijn die lijntjes toch wat minder opvallend naar mijn idee.

Ja denk dat ik er nog ga proberen met stiften eroverheen te gaan haha. Alleen heb ik van die action stiften die lekker uitlopen dus dat leek me in eerste instantie niet verstandig. Maar nu heb ik m toch al gedaan dus dan mag ie met stift best mislukken. :yum: