Kleuren voor volwassenen

Ik ben weer begonnen met kleuren in een boek van Hanna Karlzon. Ik deed dit eerst met stiften, maar ben nu begonnen met kleurpotloden en ik denk dat ik dat fijner vind. Wel minder mooie/felle kleuren, maar het gevoel vind ik fijner en rustiger. Alsof het minder precies hoeft. Misschien begrijpt iemand wat ik bedoel.

Ik gebruik deze potloden:

En ik ben nu opzoek naar een fijne puntenslijper. Heb verschillende in huis maar ze zijn allemaal slecht :expressionless: Iemand een tip?

Weet niet of ik problemen krijg met copyright, maar hier alvast 2 platen!

https://filebin.net/8ybditf06e34dtb8

3 likes

Van welk boek is dit? :blush::blush:


Ik ben ook weer bezig

Karakters!

1 like

Nice, die staat op mijn wensenlijstje :smile:

1 like

Oeh leuk! Ben al twee uren bezig!

Update: 3,5 uur bezig

8 likes

Ik heb vandaag een pak aquamarkers gehaald bij de action, en ook de twinmarkers. Nu vind ik op het eerste gezicht de twinmarkers veel egaler kleuren. Helaas hadden ze maar weinig kleuren :pensive:
Heeft iemand een goed alternatief voor de twinmarkers? Kleuren bijvoorbeeld sharpies net zo mooi egaal? Thanks alvast!

Nee alleen alcohol markers doen dat, en volgens mij zijn er meer dan 100 kleuren van! Dus vaker er heen (of via marktplaats), of meer geld neer leggen voor een duur merk. Ik ben ook dol op die van de action haha.

Welke twinmarkers bedoel je die je graag had willen hebben? (Meer kleuren ervan) Misschien heb ik die wel en kan ik ze naar je opsturen tegen de verzendkosten.

Bij de Kruidvat en Flying Tiger hebben ze ook af en toe twinmarkers. Misschien kun je daar nog kijken.

Ik ben begonnen met kleuren! Heb het boek Zwoele zomeravonden besteld. Iemand van jullie die die ook heeft?

deze heb ik ook besteld! ben heeel benieuwd.

1 like

Allereerste kleurplaat ooit haha. Kleuren zijn in het echt wel feller dan op de foto, maar ik ben niet ontevreden voor een eerste keer.

15 likes

Ik ga dit topic volspammen denk ik, haha mijn tweede plaat!

5 likes

Ik wil het ook weer oppakken. Dus wil een nieuw boek. Ik ben niet zo van de Mandela en hele kleine vakjes die megalang duren​:roll_eyes::see_no_evil:
Tips? :blush:

Jade Summer! Ik heb er drie boeken van.

1 like

Ben vandaag hiermee begonnen en het is verrassend leuk. je kleurt het niet in maar maakt tekeningen, soort doodles.

13 likes

heeft iemand aanraders/tips voor een set potloden van rond de 30/40eu? heb al op amazon gekeken maar zie door de bomen het bos niet meer :pencil2:

Ik vind deze potloden van Faber Castell heel fijn! Je hebt verschillende aantallen/kleuren.
[Potloden](Bekijk Faber-Castell 115886 Beige, Zwart, Blauw, Brons, Bruin, Groen, Multi kleuren, Roze, Wit, Geel 1stuk(s) kleurpotlood op: https://www.bol.com/nl/p/faber-castell-115886-beige-zwart-blauw-brons-bruin-groen-multi-kleuren-roze-wit-geel-1stuk-kleurpotlood/9200000089139648?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp)

1 like

20 likes