Ik vind die van Faber Castell heel fijn!
Mooi, ik hou van die kleurencombi
Heb maar eens met kleurpotloden gewerkt in plaats van markers, toch wel leuk dat je daar weer heel andere effecten mee krijgt!
Hallo, ook ik ben sinds een jaar fan van kleuren voor volwassenen.
Ben nu bezig in een boek van Kerby Rosanes.
Wow gaaf! Ik ken deze kleurboeken niet, maar de platen zien er prachtig uit
Waaaaauw die overgangen, wat mooi!! Is dat gewoon met potlood?
Dank je.
Ik kleur met Faber Castell Polychromos kleurpotloden. Die zijn niet goedkoop, maar kleuren echt fantastisch.
Wat is de naam van het boek?
het boek heet:
Worlds within worlds.
Ik wilde zo graag kleuren maar ik heb ontdekt dat ik er echt het geduld niet voor heb:(.
En als je begint met een kleurboekje van de action? Je hebt daar boekjes voor €1.
Je hebt ‘moeilijke’ platen en ‘makkelijke’ platen maar ze zijn niet zo groot. Ik denk dat de boekjes 15 cm lang en 10 cm breed zijn.
Ik hou van kleuren en mijn vriend vindt het af en toe ook leuk om te doen maar kan zijn aandacht er niet bij houden. Hij vindt daarom zo’n action boekje fijn.
Nou, vandaag een action boekje gekocht om te kijken of het wat voor me is. En ik vind het lekker rustgevend!
Moet wel zeggen dat ik me verkeek op de kleuren. Ik ging uit van de doppen en testte ze niet eerst, dus de kleuren zijn af en toe wat anders dan ik in m’n hoofd had :’) Niet helemaal tevreden met de eerste keer, maar ik vond het dus best leuk!
Dat ziet er mooi uit.
Ik dacht altijd dat kleuren niets voor mij zou zijn. Tot ik op mijn verjaardag een notitieboekje met kleurplaten erin kreeg. Toen ik eenmaal was begonnen met kleuren was ik verkocht. Ik kleurde eerst ook in de boeken van de Action. Nu koop ik boeken van Johanna Basford en Kerby Rosanes. Prachtige kleurboeken maken zij.
Zijn er hier nog mensen die nog kleuren?
Zo ja waar zijn jullie mee bezig?
Is het hier altijd zo stil?
Dat zou ik heel jammer vinden. Ik heb me aangemeld om met gelijkgestemden te zijn.