Ik ga er vanavond ook een kleuren. Helaas is mijn dinoboek vol 
Lijkt me echt super leuk! Ik moet even wachten tot mijn kleurboek binnen is, en dan wil ik graag beginnen. Ik geef wel een gil als ik mee doe 
Mega leuk dat iedereen zo enthousiast is!
Veel kleur plezier en ben benieuwd naar wat voor moois iedereen gaat maken 
Misschien is het ook leuk om het kleurboek waarin je gekleurd hebt te noemen en het materiaal wat je gebruikt hebt
Ik ga ook mee doen! Kan me er steeds niet toe zetten maar misschien helpt dit.
Ik zit even jullie eerdere werken te bewonderen… en wauw
alleen voor deze plaat wil ik dit boek eigenlijk ook. Haha.
Het mengen van de kleuren gaat steeds beter naar mate je het vaker doet. En natuurlijk is het ook belangrijk dat het met goede kleurpotloden gebeurt.
Ik begin altijd met de donkerste kleur. Eerst wat dikker en dan iets dunner(door minder druk te zetten) over het dunne ga ik dan met een nieuwe kleur en laat die weer uitlopen. Soms gebruik ik wel 4 kleuren voor een klein stukjes. Ik gebruik ook wel eens een blendpotlood. Daarmee kun je de kleuren ook wel mengen.
Maar nogmaals vaak doen werkt het beste.
Leuk!! Ik ben alleen zo bezig met borduren en gamen dat ik even pas denk ik! Ik ga jullie wel even volgen, misschien dat ik de volgende ronde dan mee doe!
Mooi!
Ik heb dit boek inmiddels ook binnen, zin om te gaan kleuren!
Heel leuk idee maar misschien een volgende ronde!
Met welke ga je beginnen?
Even geleden begonnen met deze beer. Her kamertje van mijn babyneefje heeft dezelfde soort kleuren dus daar hangt hij nu
ik heb de twinmarkers van de action gebruikt.
Haha, daar ben ik ook mee begonnen toen ik het boek had gekocht.
Niet meteen zo’n grote.
Succes er mee.
Die is echt prachtig!
Mag ik je een suggestie geven?
Als je in het groen van de boom, de stukjes met streepjes donkerder groen maakt zie je meer reliëf. Bij mijn aap, ver naar boven, kun je zien wat ik bedoel. Het is maar een idee hoor. Doe gewoon wat jij mooi vindt. Het ziet er nu al mooi uit.
Natuurlijk! Bedankt voor de tip. Gelukkig heb ik het nog niet te donker gedaan en kan ik het zo beter bijwerken