Kleuren voor volwassenen

Mooi!

Ik heb dit boek inmiddels ook binnen, zin om te gaan kleuren!

1 like

Heel leuk idee maar misschien een volgende ronde!

1 like

Met welke ga je beginnen?

Ik denk deze:

3 likes

Even geleden begonnen met deze beer. Her kamertje van mijn babyneefje heeft dezelfde soort kleuren dus daar hangt hij nu :blush: ik heb de twinmarkers van de action gebruikt.

31 likes

Begin is gemaakt…

13 likes

Haha, daar ben ik ook mee begonnen toen ik het boek had gekocht.
Niet meteen zo’n grote.
Succes er mee.

1 like

Die is echt prachtig!

1 like

Mag ik je een suggestie geven?
Als je in het groen van de boom, de stukjes met streepjes donkerder groen maakt zie je meer reliëf. Bij mijn aap, ver naar boven, kun je zien wat ik bedoel. Het is maar een idee hoor. Doe gewoon wat jij mooi vindt. Het ziet er nu al mooi uit.

3 likes

Natuurlijk! Bedankt voor de tip. Gelukkig heb ik het nog niet te donker gedaan en kan ik het zo beter bijwerken :blush:

Oke ik ben toch maar begonnen met een nieuwe plaat haha

4 likes

Ha, leuk. Toch overstag gegaan.

1 like

Oud action kleurboek met action twinmarkers
En deze uit Denksport logisch kleuren en tekenen

11 likes

Oh ik ben trots op jullie :heart:
Echt mega leuk hoe gemotiveerd iedereen is!
Ik had echt verwacht dat iedereen het een stom idee zou vinden. Gelukkig is dat niet zo!

Ik ben met deze bezig:

Misschien is het een idee als we allemaal vertellen welk kleurboek we gebruiken. Deze plaat komt uit Juwelenkistje van Hanna Karlzon :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Mijn laatste platen komen uit het boek: Worlds within worlds, van Kerby Rosanes.

Ik doe mee! Morgen begin ik.

1 like

Goede tip! Beter.

4 likes

Dat bedoelde ik. Maar je moet het natuurlijk zelf wel mooi vinden.
Ik vind het mooier.

2 likes

1 of 2 jaar geleden had ik ook iets voorgesteld wat wel leuk werd ontvangen. Allemaal dezelfde kleurplaat maken en kijken hoe iedereen die op z’n eigen manier had ingekleurd. Ik had toen 3 kleurplaten ofzo ingescand en iedereen die mee wilde doen kon stemmen welke we gingen doen. Iedereen die het kleurboek zelf had kon dat gebruiken en als je m niet had kon je m uitprinten.

9 likes

Ohja! Daaraan heb ik ook mee gedaan :grinning_face_with_smiling_eyes:
Dat kunnen we ook een keer weer doen

3 likes