Oke ik ben toch maar begonnen met een nieuwe plaat haha
Ha, leuk. Toch overstag gegaan.
Oh ik ben trots op jullie 
Echt mega leuk hoe gemotiveerd iedereen is!
Ik had echt verwacht dat iedereen het een stom idee zou vinden. Gelukkig is dat niet zo!
Ik ben met deze bezig:
Misschien is het een idee als we allemaal vertellen welk kleurboek we gebruiken. Deze plaat komt uit Juwelenkistje van Hanna Karlzon 
Mijn laatste platen komen uit het boek: Worlds within worlds, van Kerby Rosanes.
Ik doe mee! Morgen begin ik.
Dat bedoelde ik. Maar je moet het natuurlijk zelf wel mooi vinden.
Ik vind het mooier.
1 of 2 jaar geleden had ik ook iets voorgesteld wat wel leuk werd ontvangen. Allemaal dezelfde kleurplaat maken en kijken hoe iedereen die op z’n eigen manier had ingekleurd. Ik had toen 3 kleurplaten ofzo ingescand en iedereen die mee wilde doen kon stemmen welke we gingen doen. Iedereen die het kleurboek zelf had kon dat gebruiken en als je m niet had kon je m uitprinten.
Ohja! Daaraan heb ik ook mee gedaan 
Dat kunnen we ook een keer weer doen
Ik word helemaal enthousiast van jullie platen
ik moet nog wachten tot 7 of 8 februari tot mn nieuwe boek geleverd is. Dacht dat ik er nog een had, maar die kan ik nergens vinden 
Misschien ga ik ook wel meedoen! Ik heb niet zoveel geduld en ook niet veel creativiteit maar wel een aantal mooie boeken liggen en ik wil minder op mijn telefoon zitten. Misschien ga ik vanavond even kleuren!
Heel mooi.
Wat een lieve plaat is dit 
Dit is mijn plaat voor deze week!
Ik heb hem af gekregen 
In het echt zijn de kleuren feller en zie je het kleurverloop beter.
Het is lang geleden dat ik zo tevreden ben over een kleurplaat, dus dat is fijn!
De plaat komt uit het boek Juwelenkistje van Hanna Karlzon en ik heb kleurpotloden van Bruynzeel en Faber Castell.
Ik post het nu maar vast, want ik kleur vandaag niet meer.
Hier ben ik dus nog steeds mee bezig. In het echt zijn de kleuren iets dieper/feller. Boek: Worlds within worlds van Kerby Rosanes.
Op de tweede foto de materialen die ik regelmatig gebruik.
Van links naar rechts: puntenslijper van Faber Castell. Gum van Bruynzeel, zwarte fineliner, witte stift, gumpotlood van FaberCastell, potlood om te blenden van Prismacolor, potloodverlenger, kleurpotloden van Prismacolor en Polychromos van Faber Castell.