Kleuren voor volwassenen

Ik doe gezellig met jullie mee

5 likes

Ik word helemaal enthousiast van jullie platen :heart_eyes: ik moet nog wachten tot 7 of 8 februari tot mn nieuwe boek geleverd is. Dacht dat ik er nog een had, maar die kan ik nergens vinden :pleading_face:

1 like

Misschien ga ik ook wel meedoen! Ik heb niet zoveel geduld en ook niet veel creativiteit maar wel een aantal mooie boeken liggen en ik wil minder op mijn telefoon zitten. Misschien ga ik vanavond even kleuren!

1 like

Gaat lang duren zo

11 likes

8 likes

Heel mooi.

1 like

Wat een lieve plaat is dit :heart:

2 likes

Dit is mijn plaat voor deze week!
Ik heb hem af gekregen :grinning_face_with_smiling_eyes:
In het echt zijn de kleuren feller en zie je het kleurverloop beter.
Het is lang geleden dat ik zo tevreden ben over een kleurplaat, dus dat is fijn!
De plaat komt uit het boek Juwelenkistje van Hanna Karlzon en ik heb kleurpotloden van Bruynzeel en Faber Castell.

9 likes

Ik denk dat ik de sterren en bliksems wit laat.
Stabilos 68 / Pokémon ultimate creative colouring

19 likes

Ik post het nu maar vast, want ik kleur vandaag niet meer.
Hier ben ik dus nog steeds mee bezig. In het echt zijn de kleuren iets dieper/feller. Boek: Worlds within worlds van Kerby Rosanes.

Op de tweede foto de materialen die ik regelmatig gebruik.
Van links naar rechts: puntenslijper van Faber Castell. Gum van Bruynzeel, zwarte fineliner, witte stift, gumpotlood van FaberCastell, potlood om te blenden van Prismacolor, potloodverlenger, kleurpotloden van Prismacolor en Polychromos van Faber Castell.

17 likes

Ik vind het blenden best moeilijk. Ik gebruik nu een wattenstaafje om de overloop wat zachter te maken maar ik ben nog niet heel tevreden.

22 likes

Echt heel erg mooi.
Je kunt ook proberen te blenden met een wit kleurpotlood.

1 like

Heb ik het verkeerd begrepen?
Ik dacht dat we elke zondag voor 20.00 uur zouden posten waar we mee bezig zijn.
Maar ik zie maar twee kleurplaten. Jammer.

Ik dacht uiterlijk zondag 8 uur, dus eventueel ook zaterdag. Ik ben na gisteren nog niet aan een nieuwe begonnen.

Leuk dat je toch nog post.

1 like

Oeps, dat kan natuurlijk ook.
Ik ging er van uit dat we het dan zondag zouden laten zien.

1 like

Ow ik heb 'm inderdaad ook al eerder gepost. Ik las vóór zondag 20.00 uur, dus was lekker op tijd :wink: Volgende keer plaats ik 'm op zondag zelf!

Voor het eerst geprobeerd te blenden met kleurpotlood. Ik vind het wel lang duren en merk dat ik hard op de potloden die (maar deze zijn oud, van de basisschool bedacht ik me net) maar het is leuk om te doen! Net verven. Of krijten.

Is trouwens een kleurplaat uit een Disney kleurboek uit het jaar nul.

4 likes

Weer een stukje verder!

23 likes

Ik heb er ook een af! Maar nog geen goede foto in daglicht gemaakt. Doe ik morgen even.

1 like