Kleuren voor volwassenen

Ik vind het blenden best moeilijk. Ik gebruik nu een wattenstaafje om de overloop wat zachter te maken maar ik ben nog niet heel tevreden.

22 likes

Echt heel erg mooi.
Je kunt ook proberen te blenden met een wit kleurpotlood.

1 like

Heb ik het verkeerd begrepen?
Ik dacht dat we elke zondag voor 20.00 uur zouden posten waar we mee bezig zijn.
Maar ik zie maar twee kleurplaten. Jammer.

Ik dacht uiterlijk zondag 8 uur, dus eventueel ook zaterdag. Ik ben na gisteren nog niet aan een nieuwe begonnen.

Leuk dat je toch nog post.

1 like

Oeps, dat kan natuurlijk ook.
Ik ging er van uit dat we het dan zondag zouden laten zien.

1 like

Ow ik heb 'm inderdaad ook al eerder gepost. Ik las vóór zondag 20.00 uur, dus was lekker op tijd :wink: Volgende keer plaats ik 'm op zondag zelf!

Voor het eerst geprobeerd te blenden met kleurpotlood. Ik vind het wel lang duren en merk dat ik hard op de potloden die (maar deze zijn oud, van de basisschool bedacht ik me net) maar het is leuk om te doen! Net verven. Of krijten.

Is trouwens een kleurplaat uit een Disney kleurboek uit het jaar nul.

4 likes

Weer een stukje verder!

23 likes

Ik heb er ook een af! Maar nog geen goede foto in daglicht gemaakt. Doe ik morgen even.

1 like

Nee heb geen tijd gehad hem af te maken en te posten, dus dat doe ik straks :slight_smile:

Hier is hij dan! De zwarte lippen vind ik toch niet zo mooi

3 likes

Heel leuk om de vooruitgang te zien!

1 like

En hij is klaar.
Op naar de volgende.

14 likes

Heeeel mooi!

1 like

Dank je. blush

2 likes

Hier de afgelopen dagen mee bezig geweest. Action boek en action twin markers :sweat_smile:

10 likes

Mooie kleurencombinatie.

1 like

Ik wil graag die twinmarkers aangeschaffen maar de Action is op dit moment nog gesloten. Ook weet ik niet of ze deze nog standaard in hun assortiment hebben, want het zal allemaal wel weer snel uitverkocht zijn of niet verkrijgbaar?
Weten jullie waar deze betaalbaar nog meer te koop zijn?
ik heb gekeken op aliexpress maar als je daar een beetje leuke kleurtjes wilt, ben je al snel 30 euro kwijt, en natuurlijk een maand wachten tot het binnen is / invoerrechten betalen?

Ik denk dat ze volgende week wel opengaan voor ophalen. Misschien dat je ze dan kunt bestellen en ophalen?

Ik heb toen 60 stuks voor nog geen tientje betaald geloof ik, was toen zo’n aanbieding. Ik zou eventjes wachten tot je ze misschien bij de action kunt bestellen. Scheelt een hoop geld!

Ik ben nu op zo’n punt dat ik denk: en nu? :sweat_smile: Even wegleggen en later of morgen maar verder gaan

Toch afgemaakt:

Vis

12 likes