Nee heb geen tijd gehad hem af te maken en te posten, dus dat doe ik straks
Hier is hij dan! De zwarte lippen vind ik toch niet zo mooi
Nee heb geen tijd gehad hem af te maken en te posten, dus dat doe ik straks
Hier is hij dan! De zwarte lippen vind ik toch niet zo mooi
Heel leuk om de vooruitgang te zien!
Heeeel mooi!
Dank je.
Mooie kleurencombinatie.
Ik wil graag die twinmarkers aangeschaffen maar de Action is op dit moment nog gesloten. Ook weet ik niet of ze deze nog standaard in hun assortiment hebben, want het zal allemaal wel weer snel uitverkocht zijn of niet verkrijgbaar?
Weten jullie waar deze betaalbaar nog meer te koop zijn?
ik heb gekeken op aliexpress maar als je daar een beetje leuke kleurtjes wilt, ben je al snel 30 euro kwijt, en natuurlijk een maand wachten tot het binnen is / invoerrechten betalen?
Ik denk dat ze volgende week wel opengaan voor ophalen. Misschien dat je ze dan kunt bestellen en ophalen?
Ik heb toen 60 stuks voor nog geen tientje betaald geloof ik, was toen zo’n aanbieding. Ik zou eventjes wachten tot je ze misschien bij de action kunt bestellen. Scheelt een hoop geld!
Ik ben nu op zo’n punt dat ik denk: en nu? Even wegleggen en later of morgen maar verder gaan
Toch afgemaakt:
Wauw, prachtig!
Heel erg mooi.
Prachtig.
Ben met een plaat bezig die bestaat uit twee bladzijdes. Wat een werk! Hier een klein detail stukje:
Laatste stukje komt in zicht. Merk dat ik deze wel lastig vind omdat er zoveel print zit. Wil de goede kleuren uitkiezen
Maar daar liggen ook wel hele lekkere snoepjes zie ik
Heel erg mooi geworden.
Ben je blij met het boek?
Haha das waar