Kleuren voor volwassenen

Eerste plaat is af!

5 likes

Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb er ondertussen nog twee afgemaakt!

3 likes

Jeej heb een nieuw boek.

6 likes

Deze gekocht bij de action, voor 6.95! (action in Wormerveer voor als je dichtbij bent)

4 likes

Ik zal morgen wel even wat foto’s maken. :slight_smile: Ik vind hem erg mooi. Veel mooie fantasie platen weer en natuurlijk weer geweldig papier. :heart: Wil er ook graag in beginnen maar ik moet van mijzelf meer kleurplaten afmaken voor ik aan wat nieuws begin.

1 like

Ik vind de voorkanten van haar boeken alleen al prachtig om te zien. :heart:

2 likes

Alle platen die ik in dit topic heb gepost, heb ik met deze stiften gemaakt, en ik ben zeer tevreden met de kwaliteit!

1 like

Ik ga vanavond op bol maar eens zoeken naar leuke boeken en stiften. :hugs:

1 like

Dus als iemand nog aanraders heeft die hier niet genoemd zijn :innocent:

Jullie hielpen me herinneren dat ik nog een Harry Potter kleurboek met plaatsen en personages heb liggen. Denk dat ik ook maar even ga kleuren. :nerd_face:

Al doen jullie het allemaal een stuk mooier dan ik haha maar het enige wat ik hier heb liggen zijn slechte potloden

1 like

Op internet ia dit echt niet te doen hoor. Ik rijd morgen wel naar de winkel om te kijken

1 like

Wat leuk trouwens dat er toch nog wat mensen hier van kleuren houden. :smiley:

1 like

Ja hebt meer van dat soort filmpjes op YouTube :smiley: Heel handig!

Oh dat is ook handig ja! Goeie tip, thankss

1 like

3 likes

Waar heb je dit kleurboek gekocht? Vind m erg leuk!

Bij de Bruna! De Bruna waar ik geweest ben (in Zaandam) is best wel groot, dus ik denk niet dat elke Bruna hem heeft. Bol.com heeft hem ook.

2 likes

Je zou ook bij een andere boekenwinkel kunnen kijken. Ik heb zaterdag ook zo’n soort boek gekocht bij een random boekenwinkel. Was wel jammer trouwens… Best wel een grote boekenwinkel maar ze hadden maar een super klein plankje met wat kleurboeken. :frowning_face: Ik ken kleinere boekenwinkels met een groter assortiment aan kleurboeken.

3 likes

Ik heb ook een daglichtlamp gekocht. Wauw wat ideaal. Het werkt echt zoveel fijner. Die van mij komt van de Lidl deze week.

2 likes

Fijn he? :heart: Ik kan echt niet meer zonder zo’n lampje.

1 like