Kleuren voor volwassenen

Dank je!
Ja, heb zin om met de volgende plaat te beginnen. Wordt moeilijk kiezen.

Ik heb het boek ook besteld. Ben benieuwd.

1 like

Dank je! Ik heb deze van bruynzeel. Niet heel fancy maar ik wilde niet meteen hele dure potloden kopen, misschien later nog.

3 likes

Ik heb deze ook maar mijn kleuren zijn niet zo fel lijkt het? Druk je heel hard door op je potloden?

1 like

Ik ben nu aan deze begonnen.
Weer uit het boek: worlds within worlds.
Omdat ik linkshandig ben begin ik altijd aan de rechterkant.

9 likes

Wat een mooi boek is dit, ga ik denk ik ook bestellen

Wow, heel mooi. Wat kleur jij mooi met stiften.
Bij mij wordt het altijd zo vlekkerig als ik met stiften kleur.
Daarom doe ik dat nooit meer.

Als je van dit soort surrealistische afbeeldingen houdt is het echt een heel mooi boek.
Hier kun je al je “creativiteit” in kwijt. Kan eigenlijk nooit fout gaan.
Hoewel
 ik ben weleens ergens aan begonnen in dit boek waar ik mee ben gestopt. Het zag er niet uit.see_no_evil

Oh tof! Echt, hoe meer ik van hem zie, hoe fantastischer ik hem vind. :partying_face: Nieuwe liefde ontdekt dankzij jou :laughing::heart_eyes:

2 likes

Ja best wel!

Ik ben ook maar weer eens begonnen :grimacing:

10 likes

Werkt aanstekelijk, hĂš?
Prachtig trouwens.

1 like

Wauw prachtig! Mooie kleurplaten zijn het, kriebelt bijna om ook dat boek te bestellen haha, maar ik heb zo weinig geduld. Hebben jullie dat nooit, dat het je tegenstaat om wéér tientallen blaadjes etc in te kleuren?

Oh, dat heb ik ook regelmatig. Maar dan stop ik met bv. de blaadjes en ga iets anders kleuren.

Wat kleuren jullie allemaal mooi! Bij mij zitten altijd alle kleuren “door elkaar heen” omdat ik er geen logica in zie (bijv een dier bestaand uit allemaal ‘vakjes’ oid) ofzo dus doe maar gewoon wat lol. Als ik dit dan zie voel ik me echt een kleur-noob :joy:

Oke dubbelpost. Sorry daarvoor
Wat voor lamp vinden jullie fijn om 's avonds te gebruiken? Ik merk dat een normale lamp toch niet helemaal prettig werkt, omdat je dan de kleuren net niet helemaal goed kunt zien. Vooral de lichte kleuren dan

Oh, daar ben ik ook benieuwd naar!

Nu met een kleintje van net 1 jaar is de tijd savonds vaak de enige tijd die ik heb om iets creatiefs te doen. Maar ik irriteer me aan het feit dat ik de kleuren dan niet goed genoeg zie. Een goede lamp zou wellicht de uitkomst zijn.

1 like

Ik heb gewoon een wit peertje. Niet bewust gekocht maar kwam er bij toeval achter dat er best prima licht vanaf kwam voor het kleuren.

2 likes

En weer verder met de 2e plaat.

9 likes

Helaas geen kleurplaat die af is deze week.
Ik ben door mijn rug gegaan dus kleuren zit er helaas niet in. Ik vind het zo leuk dat jullie allemaal zo goed bezig zijn!

@fissa ik heb deze set:

Daar zit wel donkerpaars in. Zonde om zo’n hele set te kopen voor één kleur, maar er zitten veel kleuren in die je misschien nog niet hebt.
Misschien dat ik daar binnenkort ook een action plaat mee ga kleuren. Leuk idee! :grinning_face_with_smiling_eyes: