Heerlijk toch. Wat moet je anders in deze tijd?
Als ik dat zie heb ik ook zin om die blz. te kleuren. Zo mooi.
Ik kleur niet zo veel of heel snel, maar ben nu met deze plaat bezig. Boek heet rapsodie in het bos van illustrator Kanoko Egusa.
Prachtig.
Ik heb door lockdownverveling het kleuren ook weer een beetje opgepakt. Blijkbaar had ik dit boek (de geheime tuin) in 2014 al gekocht en daarna niet meer aangeraakt
Wat een mooie allemaal! Bij mij zijn er geen juiste kleuren, drukt de stift door, uitgeschoten buiten de lijntjes, en zijn ze halverwege uitgedroogd
Deze kleuren combi
Wauw, mooi zeg!
Mooi!
Ik heb ook maar weer eens een boek uit de kast getrokken.
Ik merk wel dat dit soort platen me een beetje tegen begint te staan. Ik haat die symmetrie en dat je overal in een boek dezelfde kleine friemeltjes etc terug ziet komen. Daarom wil ik aam veel platen niet eens beginnen, terwijl ik ze wel mooi vind. Ik wil gewoon een kleurboek zoals ik vroeger had, maar dan met mooie gedetailleerde platen haha. Met landschappen en straatbeelden en winkeltjes etc. Als iemand weet of dat bestaat, let me know!
Jaa dat staat me dus inmiddels ook tegen bij de boeken van hanna karlzon. Kom ook elke keer nu uit op dezelfde kleurencombinaties. Heb nu twee andere boeken besteld van die boeken van hierboven (worlds within worlds). Zat iets meer afwisseling in heb ik het idee
Inderdaad ook heel herkenbaar… Ik maak de plaat waar ik nu mee bezig ben af, en daarna bestel ik het boek waar @MACdonalds het over heeft. @MACdonalds hoe krijg jij het kleurverloop zo mooi?
Ik heb Colourmorphia besteld (verzameling van de beste planten van die tekenaar van worlds within worlds) en Fragile World.
Ho edit: en je laatste opmerking haha, wat lief! Proberen heel veel overloop te maken qua kleurintensiteit en dan er weer met dezelfde overloop overheen met een andere kleur. Ben over die vogel en de steeltjes van de paddestoelen wel super tevreden al zeg ik het zelf. Wil dus ook nog steeds die Faber Castell potloden omdat ik me afvraag of het daarmee nóg beter gaat.
Ik zag deze boeken, misschien bestel ik er één van.