Dank voor de tip! Vind het echt heel mooi
@anon37686689 ik denk dat het Italiƫ boek snel zou vervelen omdat het (bijna) alleen maar gebouwen zijn
Dank voor de tip! Vind het echt heel mooi
@anon37686689 ik denk dat het Italiƫ boek snel zou vervelen omdat het (bijna) alleen maar gebouwen zijn
Je zou ook eens kunnen kijken naar de boeken van Johanna Basford.
Heeft ook veel landschappen met bomen en veel bloemen.
Van Kerby Rosanes heb ik naast Worlds within worlds ook het boek
Imagimorphia.
Ook een leuk boek, als je er van houdt, is Love Holland van Masja van de Berg. Met Hollanse afbeeldingen. Als je het leuk vindt wil ik straks wel wat afbeedingen laten zien.
Dank je, ik ga eerst even Googlen!
Jij houdt niet meer op.
Ik heb weinig gekleurd de laatste dagen.
Heb veel gelezen, geborduurd en gehaakt.
Ik weet soms niet wat ik moet kiezen om te doen.
Mooi hoor! Ja, dit past echt perfect bij dit weer
Ik baal echt zo dat mijn boek nog niet binnen is juist nu weinig anders te doen door lockdown enzo. De geschatte leverdatum wordt ook steeds achteruit gezet. Gelukkig kan ik een beetje meegenieten van jullie meesterwerken!
Kennen jullie de app Penup op de Samsung Tab?
Ik heb een tablet met zoān stylus erbij, en in dat programma kun je dus digitaal kleuren en tekenen.
Super ontspannend vind ik dat, je kunt ook blenden/airbrushen enzo, maar ook fotoās kun je overtekenen.
En alweer heel erg mooi.
Wat snel. Maar hij is wel heel mooi geworden.
Oh dat is jammer!
Dit voelt zo over the top, maar ik heb net de set van 120 kleurpotloden van Faber Castell polychromos besteld. Zag ze op bol voor 220 euro, maar daarna via de duitse amazon voor 170, dus het doet iets minder pijn maar tocchhh au.
Vertelde mān moeder dat ik al maanden twijfel over die potloden. En aangezien mān moeder nogal zuinig is dacht ik dat ze zou zeggen dat ik niet zo belachelijk moet doen en dat het veel te duur is. Maaaar ze zei: joh je spaart genoeg, verwen jezelf en koop ze. En naar je moeder moet je luisteren toch
Altijd naar je moeder luisteren als ze zulke goede tips heeft Wauw, ben jaloers! Je gaat er vast heel veel plezier van hebben.
Denk dat ik er idd wel heel veel plezier van ga hebben, en wel een aankoop waar ik heeell lang mee ga doen natuurlijk. Ik praat het continu goed voor mezelf haha, kan niet wachten tot ze binnen zijn
Zit een beetje te googlen naar kleurpotloden. Zie in filmpjes regelmatig de Prismacolor kleurpotloden voorbij komen. Iemand hier ervaring mee? Zo te zien kun je ze goed opbouwen en blenden, alleen schijnen ze snel te breken⦠Wie weet is dat wat voor me.
Zag ook een vergelijking met de potloden van Arteza (naast de Prismacolor) en ze leken onwijs op elkaar. Arteza is een stuk goedkoper, maar helaas nergens meer te koop, zo ver ik kan zien
Wow, dat zijn er heel veel in ƩƩn keer.
Ik vind ze heel fijn kleuren. Ben benieuwd hoe ze jou bevallen.
Ik heb ook een aantal prismacolorpotloden.
De fijnste potloden om mee te kleuren vind ik.
Maar ze zijn erg duur en heel gevoelig. Breken snel en je moet ze vaak slijpen. En dat slijpen moet ook heel voorzichtig. Voor je het weet is de punt er af gebroken. Maar dat laatste kan ook aan mijn slijper liggen.
Maar nogmaals, ze kleuren heel fijn.
Je doet er echt heel lang mee. Veel langer dan met de prismacolorpotloden.
Ik zit nu een vergelijkingsfilmpje te kijken, en de Prismacolor hebben zeker nadelen inderdaad. Lastig lastig Het is wel duidelijk dat de polychromos van betere kwaliteit zijn.