Kleuren voor volwassenen

Maar wel heel mooi al!

1 like

Bruynzeel heeft ook grotere blikken, met bijv 72 kleurtjes voor onder de 30 euro. Misschien is dat iets?

1 like

Zit dus al de hele avond kleur filmpjes te kijken, en zie verrassend ook buitenlanders die fan zijn van de bruynzeel potloden en klagen dat die zo lastig te krijgen zijn :sweat_smile: Wellicht een leuke startset die je vervolgens aan kunt vullen met losse kleuren van een duurder merk.

Edit: misschien moet ik dat zelf ook maar doen :grimacing:

Dat was ik inderdaad. Mijn etui heb ik bij bol.com gekocht.

Edit. Het is het Arteza etui van Amazon en niet van Bol.
Het is momenteel niet meer verkrijgbaar.
Bij Bol hebben ze ook handige roletuis.

2 likes

Ik kleur tot nu toe met die set van 72 van bruynzeel en op zich werkt dat heel fijn! Lekker veel kleuren ook. Als je op bol zoekt op bruynzeel kleurpotloden 72 vind je m denk ik wel

2 likes

Ik heb zelf de potloden van Koh i Noor en deze vind ik heel fijn. Veel pigment, zacht maar niet té zacht. Je kunt ze ook nat gebruiken trouwens (aquarel potloden). Dus voor de afwisseling ga ik er dan met een nat kwastje overheen en dan krijg je meteen een ander effect.

5 likes

Ik ben even aan het zoeken naar iets vergelijkbaars. Enig idee hoeveel potloden jij er in kwijt kan?

Dit is echt mijn ultieme favoriet

En deze vind ik ook fijn:

Allebei rond de €20.

1 like

Zijn fel! Ik vind dat je bij die van Faber Castell harder moet drukken. Bij die van Bruynzeel heb je ook meer kleurkeuze en zit er gelijk een goede gum en puntenslijper bij

Ik kan er ongeveer 200 kleurpotloden in kwijt.
Succes met zoeken.

1 like

Misschien is het niet nodig om te zeggen, maar let wel op. De Faber Castell kleurpotloden die hier worden genoemd zijn niet de Polychromospotloden. Deze zijn harder, maar kleuren ook heel goed.
Deze doos kreeg ik,op mijn verjaardag, samen met een kleurboek. Dat was het begin van mijn kleurverslaving.

Waar heb jij de Koh i Noor potloden gekocht?
Ik heb ook gehoord dat deze erg fijn zijn.

Ik kan weer los!!! :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Dat is een flinke hoeveelheid. Lekker! De meeste die ik online spot zijn voor 72 potloden. Ik ga nog even lekker verder zoeken.

En dit :partying_face:

Helemaal verbaasd want ik dacht dus dat hij volgende week pas zou komen. Maar goed, ik kan aan de slag!!

5 likes

Wow, heb je hem al? Ik krijg hem als het goed gaat donderdag.
Ben heel benieuwd.

Heb je gezocht op Arteza etui?

1 like

Heerlijk hè?
Kleur ze.
Gaat het met je rug weer goed?

Heel mooi.
Van die huidskleur zien wij niet hoor. Wij weten niet wat je bedoeling was. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Jaaa :grinning_face_with_smiling_eyes:
Gaat een stuk beter! Ik heb chronische rugproblemen, maar ik kan in ieder geval weer lekker kleuren. Lief dat je het vraagt!

Tot nu toe:

4 likes

Heb ook weer zin om te kleuren! Krijg alleen altijd zo’n last van mn nek en rug omdat ik helemaal met mn neus op het papier zit, hebben jullie dat ook?

1 like

Bij Arts and Crafts, maar vergelijkbare ‘kunstenaars’ winkels zullen ze ook hebben gok ik!

1 like