Kleuren voor volwassenen

Lekker bezig weer!

Ik heb die van mij ook af! Sneller dan dat ik dacht.

Ik gebruik trouwens ook die van Bruynzeel, met 60 in een doos.

15 likes

Wowwww wat een mooie plaat!

1 like

Ben weer aan een plaat begonnen! Heb wel per ongeluk een blauwe stip in d’r gezicht gezet :woman_facepalming:t2:

6 likes

Ja heb ik op gezocht, maar die lijkt inderdaad niet meer te koop. Heb op aliexpress wel een aantal vergelijkbare etuis gevonden. Misschien dat ik er daar eentje uit kies :slight_smile:

En inderdaad, ineens toch sneller als verwacht. Heb nu ook imagimorphia onderweg omdat ik niet kon wachten, maar die is nu later. Haha. Ach, heb ik wat te kiezen :grin:

1 like

Ah shit, dat is balen. Ik vind je blauwe gradient wel echt super mooi :ok_hand:t2:

1 like

Update! Ik ga van de week verder :slight_smile: jammer dat de huid altijd vlekkerig wordt bij mij

7 likes

Gelijk maar op de allereerste pagina begonnen :slight_smile: Net niet helemaal af, maar ik duik nu mijn bed in. Morgen verder hopelijk.

De witte waas in het midden is de flits die weerkaatst :grimacing:
Boek: Fragile World van Kerby Rosanes
Potloden: voornamelijk Bruynzeel

17 likes

Ik heb mijn nieuwe boek! Mijn kleurpotloden zijn ruk dus in vergelijking met jullie ziet het er niet uit, maar voor de afwisseling wel eens leuke kleurplaten.

8 likes

Oh, wat een leuke plaat (welk boek is dit?)! En ik vind het gedeelte dat je gekleurd hebt ook erg mooi. Je bedoelt misschien dat je ziet dat de potloden wat minder dekken? Soms kleur ik expres zo, want ik vind het best een mooi effect geven!

1 like

Wooow prachtig! :heart_eyes:

1 like

Ja dat ze minder dekken maar ook dat ik voor dat jasje bijvoorbeeld 4(!) verschillende blauwe potloden gebruikt heb, maar dat op papier alles dezelfde kleur is. Beetje jammer haha, maar eerst maar kijken of ik het kleuren leuk blijf vinden voordat ik weer andere potloden koop.
Het is dit boek!

1 like

Reken het maar om naar de prijs per gebruiksuur. Net als cost per wear.

2 likes

Dat boek gaat op mn verlanglijstje :sweat_smile:
Ah, ik snap wat je bedoeld. Ik zie echt wel shading, maar inderdaad niet echt duidelijk verschillende kleuren. Fijne kleurpotloden maken het kleuren wel leuker :wink:

Ik moet het kleuren ook weer eens oppakken. Kast vol spullen maar doe er niks meer mee. Moet even een leuk nieuw kleurboek vinden.

2 likes

Genoeg inspiratie hier :nerd_face:

Super mooi.

1 like

Het boek werd net bezorgd.
Blij mee.

10 likes

Ik ben ook weer begonnen met een nieuwe plaat. Zoveel leuke platen hier, werkt aanstekelijk.

6 likes

Ik herinnerde me door dit topic dat ik jaren terug een kleurboek bij Ikea had gekocht en kleurpotloden van de supermarkt en die vervolgens nooit heb gebruikt, en het leek me leuk om te proberen te kleuren tijdens het luisteren van een boek:

Ik heb het concentratievermogen van een goudvis en raakte kleuren zelfs als kind heel snel zat, dus dat ik hem afgemaakt heb is voor mij al heel wat! Hopelijk krijg ik met de tijd wat meer gevoel voor kleur en kan ik experimenteren om het een beetje mooi te krijgen . :smile:

11 likes