Ja maar ik moet wel een boek hebben met dikker papier zodat ik met mijn markers kan kleuren.
Dus als iemand een leuke tip heeft hoor ik het graag!
Ja maar ik moet wel een boek hebben met dikker papier zodat ik met mijn markers kan kleuren.
Dus als iemand een leuke tip heeft hoor ik het graag!
Ik denk dat in dit boek ongeveer de helft over twee pagina’s gaat.
Bedenk wel, voor je het eventueel bestelt, dat het alleen maar dieren zijn op elke afbeelding.
Dat vind ik wel een beetje jammer. Ik houd niet zo van grote dieren kleuren.
Even over de kleurpotloden. Ik vond het juist wel leuk iedere keer een aantal erbij kopen. Was steeds weer een cadeautje. Nou kon ik ze wel hier in de buurt kopen. Hoefde niet te bestellen.
Mooi gekleurd trouwens, door jullie allebei.
Ik meen me te herinneren dat bij Bol.com recensies staan bij verschillende kleurboeken. Daar wordt ook wel eens genoemd dat het wel of niet doordrukt aan de achterkant.
Misschien moet je daar eens kijken.
Doordrukken maakt mij niet uit maar inkt moet niet gaan vloeien, dat gebeurd met te dun papier. Doordrukken heb je bijna altijd wel alcohomarkers en dat neem ik voor lief maar ik wil wel dat het inkt binnen de lijnen blijft.
Het is het Pokémon ultimate creative colouring boek (met blauw op de kaft). Er staan soms wel wat foutjes in de tekeningen.
Ja, vind ik ook jammer. Maar dit is gelukkig ook geen duur boek dus kan er mee leven haha. Ik vind het wel fijn papier trouwens. Er is nog een Pokémon boek (met rood op de voorkant) en daarbij heb je veel meer scènes met heel veel Pokémon. Dit boek is wat simpeler. Dat rode boek heb ik inmiddels uit haha
Deze gaat ook op mijn lijstje!
Ik ben (zoals ik al eerder zei) voor het eerst bezig met een plaat met twee bladzijdes. Wat een werk! Het gaat dus niet heel snel, maar het begint te komen.
Baal er alleen van dat je op foto’s de verschillende kleuren nooit goed zien. Zo heb ik voor de roze bloemen vier kleuren roze gebruikt en voor de gele bloemen drie kleuren geel
Ziet er wel al heel erg mooi uit.
Ja, jammer is dat hè, dat de kleuren nooit zo mooi zijn als in het echt.
Zie ik met mijn kleurplaten ook.
Dankjewel!
In het echt zijn de kleuren ook veel feller. Achja, het is niet anders.
Een winkel in Grunn @pastelzwart? Welke is dat?
Nee, nog nooit van gehoord. Maar het klinkt goed! Ik sla hem even op voor als de winkels weer open gaan. Thanks!
Progress! Ik weet alleen niet zo goed welke kleur(en) ik die buitenste veren boven de ogen zal doen, iemand tips? @joveca misschien?
Ik zou het in dezelfde kleur doen als de bovenste veren. Zo heb je een geheel
Haha, ik wilde hetzelfde zeggen als @DikkeKip .
Ik zou het ook hetzelfde doen als de bovenste veren.
Niet alles hoeft steeds een andere kleur.
Ben wel benieuwd he. Maken jullie een plan voor of tijdens het kleuren of freestylen jullie maar wat? Ik doe altijd maar wat namelijk hahaha, denk nooit echt na over de kleuren ofzo
Ik maak een plan.
Ik scan de plaat en print hem dan opnieuw uit. Dan maak ik daarmee een “proef” plaat. Als ik het niet mooi vind, begin ik opnieuw. Dan ga ik daarna voor het echt.
Nee grapske. Ik doe maar wat. Maar als op de plaat bijvoorbeeld een dier staat, dan maak ik hem wel in de ‘originele’ kleuren.
Voor bloemen doe ik alle kleuren die ik leuk vind. Van rood tot blauw en van paars tot geel.
Soms vind ik mijn kleuren combinaties niet mooi, maar daar leer je alleen maar van. Niet alles kan en hoeft perfect te zijn
Echt leuk dat het topic opeens weer zo actief is ook. Daardoor ook meer zin om te kleuren haha.
Ik kijk van te voren welke hoofdkleuren ik wil gebruiken en zoek die bij elkaar. Al kleurende kies ik de andere kleuren. Bij dieren zoek ik altijd eerst een afbeelding/foto. Probeer dan wel in dezelfde kleuren te werken. Maar soms neem ik juist heel andere kleuren, maak ik er een fantasiedier van.
Het is maar net waar ik zin in heb.
Haha leuk!! Ben heel benieuwd of we er blij mee gaan zijn