Kleuren voor volwassenen

Oh, wat een leuke plaat (welk boek is dit?)! En ik vind het gedeelte dat je gekleurd hebt ook erg mooi. Je bedoelt misschien dat je ziet dat de potloden wat minder dekken? Soms kleur ik expres zo, want ik vind het best een mooi effect geven!

1 like

Wooow prachtig! :heart_eyes:

1 like

Ja dat ze minder dekken maar ook dat ik voor dat jasje bijvoorbeeld 4(!) verschillende blauwe potloden gebruikt heb, maar dat op papier alles dezelfde kleur is. Beetje jammer haha, maar eerst maar kijken of ik het kleuren leuk blijf vinden voordat ik weer andere potloden koop.
Het is dit boek!

1 like

Reken het maar om naar de prijs per gebruiksuur. Net als cost per wear.

2 likes

Dat boek gaat op mn verlanglijstje :sweat_smile:
Ah, ik snap wat je bedoeld. Ik zie echt wel shading, maar inderdaad niet echt duidelijk verschillende kleuren. Fijne kleurpotloden maken het kleuren wel leuker :wink:

Ik moet het kleuren ook weer eens oppakken. Kast vol spullen maar doe er niks meer mee. Moet even een leuk nieuw kleurboek vinden.

2 likes

Genoeg inspiratie hier :nerd_face:

Super mooi.

1 like

Het boek werd net bezorgd.
Blij mee.

10 likes

Ik ben ook weer begonnen met een nieuwe plaat. Zoveel leuke platen hier, werkt aanstekelijk.

6 likes

Ik herinnerde me door dit topic dat ik jaren terug een kleurboek bij Ikea had gekocht en kleurpotloden van de supermarkt en die vervolgens nooit heb gebruikt, en het leek me leuk om te proberen te kleuren tijdens het luisteren van een boek:

Ik heb het concentratievermogen van een goudvis en raakte kleuren zelfs als kind heel snel zat, dus dat ik hem afgemaakt heb is voor mij al heel wat! Hopelijk krijg ik met de tijd wat meer gevoel voor kleur en kan ik experimenteren om het een beetje mooi te krijgen . :smile:

11 likes

Ja maar ik moet wel een boek hebben met dikker papier zodat ik met mijn markers kan kleuren.

Dus als iemand een leuke tip heeft hoor ik het graag!

Ik denk dat in dit boek ongeveer de helft over twee pagina’s gaat.
Bedenk wel, voor je het eventueel bestelt, dat het alleen maar dieren zijn op elke afbeelding.
Dat vind ik wel een beetje jammer. Ik houd niet zo van grote dieren kleuren.

Even over de kleurpotloden. Ik vond het juist wel leuk iedere keer een aantal erbij kopen. Was steeds weer een cadeautje. Nou kon ik ze wel hier in de buurt kopen. Hoefde niet te bestellen.
Mooi gekleurd trouwens, door jullie allebei.

Ik meen me te herinneren dat bij Bol.com recensies staan bij verschillende kleurboeken. Daar wordt ook wel eens genoemd dat het wel of niet doordrukt aan de achterkant.
Misschien moet je daar eens kijken.

1 like

Een paar afbeeldingen uit: Fragile world.

11 likes

Doordrukken maakt mij niet uit maar inkt moet niet gaan vloeien, dat gebeurd met te dun papier. Doordrukken heb je bijna altijd wel alcohomarkers en dat neem ik voor lief maar ik wil wel dat het inkt binnen de lijnen blijft.

Dit boek wordt alleen maar kermis haha

15 likes

Het is het Pokémon ultimate creative colouring boek (met blauw op de kaft). Er staan soms wel wat foutjes in de tekeningen.

Ja, vind ik ook jammer. Maar dit is gelukkig ook geen duur boek dus kan er mee leven haha. Ik vind het wel fijn papier trouwens. Er is nog een Pokémon boek (met rood op de voorkant) en daarbij heb je veel meer scènes met heel veel Pokémon. Dit boek is wat simpeler. Dat rode boek heb ik inmiddels uit haha

1 like

Deze gaat ook op mijn lijstje!

Ik ben (zoals ik al eerder zei) voor het eerst bezig met een plaat met twee bladzijdes. Wat een werk! Het gaat dus niet heel snel, maar het begint te komen.

Baal er alleen van dat je op foto’s de verschillende kleuren nooit goed zien. Zo heb ik voor de roze bloemen vier kleuren roze gebruikt en voor de gele bloemen drie kleuren geel

7 likes