Kleuren voor volwassenen

M’n nieuwe stiften zijn net binnen! Ik ben weer meer aan het kleuren, maar post hier eigenlijk nooit. Sowieso mezelf aan het ‘pushen’ om meer te schilderen, tekenen etc.

Ik ben nu in een Hanna Karlsson boek bezig maar eigenlijk vind ik die stijl niet zo heel leuk. Heb ook nog een Harry Potter boek maar die drukt zo extreem door met de stiften die ik gebruik dat het niet te doen is.

Anyway, m’n nieuwe Promarkers dus:

8 likes

Wow, hartstikke mooi. Ik hoop dat jullie ze ook fijn vinden kleuren.
Geef mij niet de schuld als het niet zo is. :rofl: :rofl: :rofl: :cold_sweat:

1 like

Heeel mooi!

Ik heb wat polychromos-potloden besteld, heel benieuwd naar!

2 likes

Als jullie allemaal positief over de polychromos gaan zijn hier, snappen jullie wel dat ik ze ook wil hé, @joveca @OhMyGosh @pastelzwart @MACdonalds :joy::see_no_evil: Nog even sparen!

Oh man, ik wil zo graag kleuren maar ik ben echt kapot moe. Ga lekker in bed liggen en wat kleur filmpjes kijken.

3 likes

Super slecht licht, maar zeer content met de promarkers!

19 likes

Prachtig!! Zijn die markers alcohol of water based?

Thanks!! Alcohol, dus je kunt de kleuren super mooi opbouwen.

1 like

Heel er mooi.

1 like

Af :slight_smile: Nu een volgende kiezen.

Edit om dubbelpost te voorkomen:
We hadden het hier over dat het altijd zo balen is dat de kleuren minder mooi lijken als je een foto van je werk maakt… Ik was gisteren een filmpje aan het kijken waarin de tip gegeven werd altijd even door de camera van je telefoon naar het resultaat te kijken, omdat je dan vaak nog plekken ziet waar je nogmaals overeen moet :grimacing: Zo zou je het natuurlijk ook kunnen zien.

24 likes

Echt prachtig.

3 likes

Dank je wel! :grin: Ik ben nu aan deze begonnen.

5 likes

Ik ben benieuwd hoe die wordt.
Ik moet van mezelf eerst de kleurplaat afmaken waar ik nu nog mee bezig ben. En dan mag ik ook in het nieuwe boek.
Veel plezier met kleuren.

1 like

Hij is af.

9 likes

Wauw! Love it :heart_eyes:

1 like

Hier was ik net begonnen

En ik heb m net afgemaakt

15 likes

Was na een tijdje wel echt helemaal klaar met dat gepriegel met die kevers :sweat_smile:

9 likes

Ik kan me voorstellen dat je het op een gegeven zat wordt.
Maar het is wel mooi geworden.

1 like

Heel erg mooi.

1 like

Heb de set van 120 faber castell polychromos net binnen gekregen, super mooie kleuren en nu al zin om te kleuren! Eerst maar even een colour chart gemaakt

16 likes

Oh wauw, prachtig zeg! Wat een kleuren :heart_eyes::drooling_face: Je kunt vast niet wachten er iets mee te maken!
Zijn dit nu alle kleuren die ze in het assortiment hebben?

1 like