Ziet er wel al heel erg mooi uit.
Ja, jammer is dat hè, dat de kleuren nooit zo mooi zijn als in het echt.
Zie ik met mijn kleurplaten ook.
Dankjewel!
In het echt zijn de kleuren ook veel feller. Achja, het is niet anders.
Een winkel in Grunn @pastelzwart? Welke is dat?
Nee, nog nooit van gehoord. Maar het klinkt goed! Ik sla hem even op voor als de winkels weer open gaan. Thanks!
Progress! Ik weet alleen niet zo goed welke kleur(en) ik die buitenste veren boven de ogen zal doen, iemand tips? @joveca misschien?
Ik zou het in dezelfde kleur doen als de bovenste veren. Zo heb je een geheel
Haha, ik wilde hetzelfde zeggen als @DikkeKip .
Ik zou het ook hetzelfde doen als de bovenste veren.
Niet alles hoeft steeds een andere kleur.
Ben wel benieuwd he. Maken jullie een plan voor of tijdens het kleuren of freestylen jullie maar wat? Ik doe altijd maar wat namelijk hahaha, denk nooit echt na over de kleuren ofzo
Ik maak een plan.
Ik scan de plaat en print hem dan opnieuw uit. Dan maak ik daarmee een “proef” plaat. Als ik het niet mooi vind, begin ik opnieuw. Dan ga ik daarna voor het echt.
Nee grapske. Ik doe maar wat. Maar als op de plaat bijvoorbeeld een dier staat, dan maak ik hem wel in de ‘originele’ kleuren.
Voor bloemen doe ik alle kleuren die ik leuk vind. Van rood tot blauw en van paars tot geel.
Soms vind ik mijn kleuren combinaties niet mooi, maar daar leer je alleen maar van. Niet alles kan en hoeft perfect te zijn
Echt leuk dat het topic opeens weer zo actief is ook. Daardoor ook meer zin om te kleuren haha.
Ik kijk van te voren welke hoofdkleuren ik wil gebruiken en zoek die bij elkaar. Al kleurende kies ik de andere kleuren. Bij dieren zoek ik altijd eerst een afbeelding/foto. Probeer dan wel in dezelfde kleuren te werken. Maar soms neem ik juist heel andere kleuren, maak ik er een fantasiedier van.
Het is maar net waar ik zin in heb.
Haha leuk!! Ben heel benieuwd of we er blij mee gaan zijn
M’n nieuwe stiften zijn net binnen! Ik ben weer meer aan het kleuren, maar post hier eigenlijk nooit. Sowieso mezelf aan het ‘pushen’ om meer te schilderen, tekenen etc.
Ik ben nu in een Hanna Karlsson boek bezig maar eigenlijk vind ik die stijl niet zo heel leuk. Heb ook nog een Harry Potter boek maar die drukt zo extreem door met de stiften die ik gebruik dat het niet te doen is.
Anyway, m’n nieuwe Promarkers dus:
Wow, hartstikke mooi. Ik hoop dat jullie ze ook fijn vinden kleuren.
Geef mij niet de schuld als het niet zo is.
Heeel mooi!
Ik heb wat polychromos-potloden besteld, heel benieuwd naar!
Als jullie allemaal positief over de polychromos gaan zijn hier, snappen jullie wel dat ik ze ook wil hé, @joveca @OhMyGosh @pastelzwart @MACdonalds Nog even sparen!
Oh man, ik wil zo graag kleuren maar ik ben echt kapot moe. Ga lekker in bed liggen en wat kleur filmpjes kijken.
Prachtig!! Zijn die markers alcohol of water based?
Thanks!! Alcohol, dus je kunt de kleuren super mooi opbouwen.
Heel er mooi.
Af Nu een volgende kiezen.
Edit om dubbelpost te voorkomen:
We hadden het hier over dat het altijd zo balen is dat de kleuren minder mooi lijken als je een foto van je werk maakt… Ik was gisteren een filmpje aan het kijken waarin de tip gegeven werd altijd even door de camera van je telefoon naar het resultaat te kijken, omdat je dan vaak nog plekken ziet waar je nogmaals overeen moet Zo zou je het natuurlijk ook kunnen zien.